تهران ۳۴.۹۱° كمينه ۳۴.۸۴°  بیشینه ۳۵.۷۹°
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
چهاردهمین دوره ریاست جمهوری

حسن سبحانی داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری شد

حسن سبحانی داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری شد
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.
کد خبر: ۷۷۰۲۶

به گزارش معاصر، حسن سبحانی صبح دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ با حضور در ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

وی نمایندگی دوره‌های پنجم، ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی را در سوابق دارد. صلاحیت او برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم و دوازدهم نیز احراز نشد.

حسن سبحانی داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری شد

برنامه حسن سبحانی برای آینده ایران

یکی از داوطلبان نامزدی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری وعده داد که می‌توان طی یک برنامه منضبط و نفسگیر میان مدت، نرخ رشد تخریب منجر به عدم تعادل‌های موجود کشور را مقدمتاً کاهش و سپس کنترل کرد.

به گزارش معاصر، حسن سبحانی صبح دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ پس از ثبت نام به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور با اشاره به مشکلاتی که به گفته وی کشور با آن روبرو است، گفت: الزام به اعمال ریاست قوه مجریه را صرفاً از مسیر حداقل اجرای همه اصول قانون اساسی، تنها راه مسالمت آمیزی می‌دانم که می‌تواند مشروط به همدلی و همراهی مردم صبور ایران طی یک برنامه منضبط و نفسگیر میان مدت، نرخ رشد تخریب منجر به عدم تعادل‌های موجود کشور را مقدمتاً کاهش و سپس کنترل نماید.

وی افزود: چنین دستاوردی هرچند نمی‌تواند موضوع تبلیغات قرار گیرد، لکن می‌تواند زمینه‌ساز انعطاف در سیاست و سیاست گذاری رونق و توسعه اقتصادی و در نهایت امید و شادابی اجتماعی باشد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز