تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۵.۷۹°  بیشینه ۲۶.۹۹°
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹
فرماندار تهران خبر داد

مشارکت حدود ۱۰۰هزار نفر در برگزاری انتخابات در تهران

مشارکت حدود ۱۰۰هزار نفر در برگزاری انتخابات در تهران
فرماندار تهران گفت: حدود ۱۰۰هزار نفر در امر برگزاری انتخابات فعالیت می‌کنند تا انتخابات خوبی رقم بخورد.
کد خبر: ۷۷۱۵۳

به گزارش معاصر، احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران عصر یکشنبه ۲۰ خرداد ماه در جلسه ستاد انتخابات شهرستان تهران که با حضور حامد شایان معاون سیاسی اجتماعی و رئیس ستاد انتخابات شهرستان، روسای ستادهای مناطق ۱۸ گانه و نمایندگان فرماندار در مناطق ۲۰ گانه برگزار شد، با اشاره به اقدامات گسترده دولت مردمی، افزود: با اینکه دوره ریاست جمهوری سیزدهم کوتاه بود اما خدمات بسیار بزرگی اتفاق افتاد و این هیچگاه از ذهن مردم پاک نمی شود.

معاون استاندار با اشاره به پیگیری مسائل مردم در مناطق مختلف کلانشهر تهران، بیان کرد: مشکلات در مناطق کلانشهر تهران به درستی احصا شد و پیگیری ها به خوبی نشان از رضایت مردم دارد.

وی در ادامه عنوان کرد: تاکنون در هیچ دوره برگزاری ۳دوره انتخابات را در زمان کوتاه نداشتیم و این جزو ویژگی های دولت خدمت گزار مردمی است که با انتخابات شوراهای اسلامی سال آینده به برگزاری ۴ انتخابات تبدیل می شود.

فرماندار تهران در ادامه تصریح کرد: ساماندهی شعب اخذ رای انجام شده و ان‌شاءالله در روز انتخابات به سمتی خواهیم رفت تا در اجرا نیز موفق باشیم، حدود ۱۰۰هزار نفر در امر برگزاری انتخابات فعالیت می کنند تا انتخابات خوبی رقم بخورد.

قیومی اضافه کرد: مطالعه قوانین ستاد اجرایی انتخابات ریاست جمهوری لازمه افزایش بینش و دانش در انجام است، امیدواریم همچون انتخابات موفق گذشته این دوره را هم با موفقیت به پایان برسانیم و ۴مولفه مدنظر رهبری به درستی اجرا و مردم از انتخابات راضی و خشنود شوند.

در پایان این جلسه از روسای ستادهای مناطق ۱۸ گانه و نمایندگان فرماندار در مناطق ۲۰ گانه در امر برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز