تهران ۳۱.۷۳° كمينه ۳۱.۵۱°  بیشینه ۳۲.۷۹°
۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸
مزایده‌هایی گران‌بها و در دسترس برای علاقه‌مندان به آثار تجسمی

«آرتیبیشن آکشن» همسطح با حراج‌های بین‌المللی

«آرتیبیشن آکشن» همسطح با حراج‌های بین‌المللی
مزایده‌ی «آرتیبیشن آکشن» با ارائه‌ی آثاری از هنر مدرن و معاصر در تلگرام اسمارت آکشن برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۷۰۸۵

به گزارش معاصر، آثاری از هنرمندان شهیر به نام‌های نصرالله افجه‌ای، شیده تامی، محمدعلی ترقی‌جاه، پرویز تناولی، قاسم حاجی‌زاده، سهراب سپهری، منوچهر صفرزاده (مش صفر)، محمدحسین عماد، مارکو گریگوریان، ارسیا مقدم، رقیه نجدی، منوچهر نیازی، حمید هادی‌نژاد و هدی کاشیها در آرتیبیشن آکشن به حراج گذاشته می‌شود.

اولین مزایده آرتیبیشن آکشن در آبان 1398 برگزار شد. تا به حال 291 اثر در این مزایده ارائه شده است.

میانگین قیمت آثار فروخته شده در سال 1402برابر با 170 میلیون تومان بوده است.  تعداد آثار در هر مزایده بین10-30  اثراست. مالکین آثار در این نوع مزایده،مجموعه‌دارها، گالری‌ها و واسطه‌ها (Dealer) هستند.

هدف از «آرتیبیشن آکشن» فروش آثار هنری با کیفیت حراج‌های آنلاین بین‌المللی است. آثار این مزایده با پایه قیمت 20-40% پایین‌تر از برآورد قیمت پیشین آثار ارائه می‌شود. آثار از میان هنرمندانی که قبلا در حراجی‌های معتبر شرکت کرده‌اند، انتخاب و به حراج گذاشته می‌شوند. از مزیت‌های «آرتیبیشن آکشن» برای فروشنده‌ها می‌توان به شانس ارائه‌ی اثر در شرایط رقابتی برای خرید آثار ارزشمند اشاره کرد.

برای خریداران نیز شانس خرید آثار گران‌بها با رقمی پایین‌تر از آنچه برآورده شده، وجود دارد و دستیابی به آثار کمیاب نیز ممکن است.

شرکت در این مزایده از طریق ورود به تلگرام اسمارت آکشن به آدرس: https://t.me/SmartAuction_House امکان‌پذیر است.

«آرتیبیشن آکشن» همسطح با حراج‌های بین‌المللی

امکان بازدید از آثار به صورت حضوری در روزهای شنبه تا سه‌شنبه - ساعت 11 تا 19 در گالری آرتیبیشن مهیا است اما برای شرکت در رویداد باید از طریق لینک تلگرام اقدام کنید.


انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز