تهران ۳۱.۷۳° كمينه ۳۱.۵۱°  بیشینه ۳۲.۷۹°
۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۲
دانشگاه فرهنگیان

نتایج اولیه کنکور اعلام شد

نتایج اولیه کنکور اعلام شد
نتایج اولیه نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قرار گرفت.
کد خبر: ۷۷۱۰۰

به گزارش معاصر، نتایج علمی شرکت‌کنندگان نوبت اول آزمون سراسری و همچنین آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان سال ۱۴۰۳ (آزمون اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) به صورت نمرات خام این دو آزمون هم اکنون به صورت مجزا درسامانه جامع آزمون سراسری به نشانی my.sanjesh.org در دسترس است و داوطلبان می‌توانند با ورود به حساب کاربری خود در سامانه یادشده، نمرات خام مکتسبه خود را مشاهده کنند.

نمره‌کل آزمون سراسری (کنکور) برای متقاضیان آزمون سراسری و متقاضیان پذیرش دانشجو معلم و همچنین نمره‌کل آزمون اختصاصی تربیت معلم و نمره‌کل معرفی به مرحله ارزیابی شایستگی معلمی برای متقاضیان پذیرش دانشجو معلم، در هفته آخر خرداد ماه اعلام خواهد شد.

 در حساب کاربری داوطلبانی که هم در آزمون سراسری نوبت اول و هم در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده و در جلسه آزمون حاضر شده‌اند، کارنامه نتایج علمی نوبت اول آزمون سراسری و کارنامه نتایج علمی آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان سال ۱۴۰۳ به صورت مجزا نمایش داده می‌شود.

برای داوطلبانی که فقط در یکی از دو آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان و آزمون سراسری نوبت اول سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده و در جلسه آزمون حاضر شده‌اند، صرفاً کارنامه علمی مربوط به آزمونی که ثبت‌نام کرده‌اند، نمایش داده می‌شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز