تهران ۳۳.۸۵° كمينه ۳۳.۷۳°  بیشینه ۳۴.۷۹°
۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴
وکیل امیر حسین مقصودلو

تتلو عید غدیر آزاد می‌شود؟

تتلو عید غدیر آزاد می‌شود؟
الهام رحیمی فر وکیل امیر حسین مقصود لو (ملقب به امیر تتلو) با اشاره به شایعات فضای مجازی مبنی بر احتمال آزادی موکلش در روز عید غدیر، این شایعات را رد کرد.
کد خبر: ۷۷۴۵۴

به گزارش معاصر، این روزها صحبت هایی درباره آزادی تتلو در روز عید غدیر به گوش می رسد که البته وکیل امیر حسین مقصودلو، احتمال آزادی موکل خود را در روز عید غدیر را رد می کند.

 

چند روز پیش بود که نسیم مقصودلو، خواهر امیر حسین مقصودلو معروف به امیر تتلو، با انتشار ویدیویی خواننده اعلام کرد که برادرش آهنگی را برای امام علی (ع) ساخته است.

 

بخشی از شعر تتلو برای امام علی


مقصودلو همچنین در بخش دیگری از این ویدئو، دو بیت از ترانه این آهنگ را نیز خواند.

«به لطف اول خدا و بعد مولا
عاقبت این دست و پا از بند
و این چشمها باز شد
ما که پرونده مون
از همه سیاه تر بود و پر از گناه
یاعلی گفتیم و عشق آغاز شد»

 

نزدیکی انتشار این ویدئو با عید غدیر به برخی شایعات پیرامون آزادی تتلو در روز عید غدیر دامن زد و برخی کاربران در شبکه اجتماعی اعلام کردند که احتمالا امیر حسین مقصودلو در روز عید غدیر آزاد می‌شود.

 

الهام رحیمی فر وکیل امیر حسین مقصودلو با اشاره به ترانه تتلو در مدح امام علی (ع) می‌گوید موکلم توبه خود را به صورت عملی انجام می‌دهد و این ترانه نیز در همین راستا ساخته شده است.

 

احتمال آزادی تتلو در روز عید غدیر تقریبا صفر است


رحیمی فر ادامه می‌دهد: احتمال آزادی تتلو در روز عید غدیر تقریبا صفر است، چون شعب مختلفی باید در این مورد تصمیم گیری کنند و در این زمان محدود امکان پذیر نیست، مگر اینکه در مراجع دیگری ترتیبی اتخاذ شود که این موضوع معمول نیست و معمولا در شعب مربوطه تصمیم اتخاذ می‌شود.

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز