تهران ۳۳.۸۵° كمينه ۳۳.۷۳°  بیشینه ۳۴.۷۹°
۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹
دکتر پزشکیان

حمایت جمعی از استادان و پیشکسوتان علوم ارتباطات و روابط عمومی از پزشکیان

حمایت جمعی از استادان و پیشکسوتان علوم ارتباطات و روابط عمومی از پزشکیان
جمعی از متخصصان و فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی کشور، حمایت خود از مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کردند.
کد خبر: ۷۷۴۶۲

به گزارش معاصر، در این بیانیه که به امضای جمعی از فعالان، دانشجویان و استادان رشته علوم ارتباطات اجتماعی، مطالعات فرهنگی و رسانه با اشاره به دلایل این حمایت، آمده است:

« - درک عمیق اهمیت ارتباطات: دکتر پزشکیان با سابقه درخشان در عرصه سیاست و مدیریت، همواره بر اهمیت ارتباطات مؤثر با مردم و نخبگان تأکید داشته‌اند. ایشان به خوبی می‌دانند که پیشرفت کشور در گرو تعامل سازنده میان دولت و ملت و متخصصان است.

– توجه ویژه به نقش رسانه‌ها: دکتر پزشکیان بارها بر نقش کلیدی رسانه‌ها در توسعه کشور و شفافیت امور تأکید کرده‌اند. ایشان معتقدند رسانه‌های آزاد و مستقل می‌توانند به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان عمل کنند و آنها هستند که مشکلات را به دولت ها گوشزد می کنند.

– اهمیت دادن به افکار عمومی: یکی از ویژگی‌های بارز دکتر پزشکیان، توجه ویژه به خواسته‌ها و نظرات مردم است. ایشان بر این باورند که سیاست‌گذاری‌های کلان کشور باید با در نظر گرفتن افکار عمومی صورت گیرد.

– تأکید بر روابط عمومی دغدغه مند و ذی نفع محور: دکتر پزشکیان معتقد است که ارتباطات یک قدرت است و روابط عمومی قوی و کارآمد می‌تواند نقش مهمی در بهبود عملکرد سازمان‌ها و نهادهای دولتی و شنیدن صدای مردم ایفا کند. ایشان بر تقویت بخش‌های روابط عمومی در ساختار دولت تأکید دارند. و براین باورند که روابط عمومی باید نقش اول را در یک سازمان ایفا کند و دیدگاههای مردم را در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری های سازمان مداحظه دهد.

– شفافیت و پاسخگویی: یکی از شعارهای اصلی دکتر پزشکیان، ایجاد دولتی شفاف و پاسخگو است تا اعتمادی که از مردم سلب شده را بازگرداند. این امر بدون شک نیازمند بهره‌گیری از دسترسی آزاد به اطلاعات، اصول علمی ارتباطات و روابط عمومی است.
 

– تعامل سازنده با جهان: دکتر پزشکیان بر اهمیت دیپلماسی عمومی و ارتباطات بین‌المللی تأکید دارد. ایشان معتقدند که گسترش همکاری و بهبود تصویر ایران در جهان، نیازمند استفاده از کارشناسان کارآمد دلسوز، بهره گیری از ظرفیت های رسانه های اجتماعی و فناوری های نوین ارتباطی است.

در پایان این بیانیه آمده است: ما معتقدیم دکتر مسعود پزشکیان با درک عمیق از اهمیت ارتباطات و روابط عمومی، می‌تواند گام‌های مؤثری در جهت پیشرفت و توسعه کشور بردارد. از این رو، از تمامی هم‌میهنان عزیز دعوت می‌کنیم تا با رأی خود به ایشان، در ساختن ایرانی آباد و پیشرفته سهیم باشند.»

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز