تهران ۲۹.۹۱° كمينه ۲۷.۷۹°  بیشینه ۲۹.۹۹°
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۲۴
فرماندار تهران عنوان کرد

از صدور مجوز برای برپایی تریبون‌های آزاد تا پخش مناظره‌ها در فضاهای شهری

از صدور مجوز برای برپایی تریبون‌های آزاد تا پخش مناظره‌ها در فضاهای شهری
فرماندار تهران گفت: برای نخستین بار، مجوز اختصاص سازه های تبلیغاتی در کلانشهر تهران ویژه نامزدهای انتخابات صادر شد.
کد خبر: ۷۷۴۳۳

به گزارش معاصر، احمدقیومی معاون استاندار و فرماندار تهران با اشاره به آمادگی کامل پایتخت در برگزاری پرشور انتخابات اظهار کرد: با صدور دستور اجرای انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری، پس از تعیین اعضای هیئت اجرایی، جلسات متعدد ستاد انتخابات شهرستان در راستای فعال شدن ستادهای مناطق ۱۸گانه و تعیین نمایندگان فرماندار در مناطق ۲۰گانه و همچنین جلسات هیات اجرایی در بخش های تابعه شهرستان تهران برگزار شد.

قیومی افزود: در همین راستا جلسات کمیته های ذیل ستاد انتخابات فرمانداری تهران نیز اعم از کمیته های امنیتی، پشتیبانی، بازرسی، حراست، فناوری اطلاعات و ... به طور منظم برگزار شد.

قیومی در ادامه به آمادگی شعب اخذ رای در بخش های تابعه شهرستان اشاره کرد و گفت: ۱۶ شعبه روستایی در بخش کن، ۷شعبه روستایی و ۱۸شعبه برای مشارکت اقلیت های مذهبی در بخش مرکزی و ۴۳شعبه روستایی در بخش آفتاب در راستای سهولت در انتخابات تعیین و در این راستا آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در این ۳بخش نیز فراهم گردید.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت آمادگی شعب برای برگزاری انتخاباتی سلامت و با امنیت کامل، از برگزاری مانور آمادگی پیش از انتخابات خبر داد و عنوان کرد: در راستای اهمیت برگزاری انتخاباتی دقیق و سلامت، مانور پیش از انتخابات در ستاد انتخابات فرمانداری تهران، مناطق ۱۸ گانه و بخش های تابعه شهرستان برگزار شد تا ضمن اطمینان بخشی در برگزاری انتخابات معایب احتمالی نیز برطرف شود.

فرماندار تهران در ادامه یادآور شد: در ۳هزار و ۸۵۰شعبه اخذ رای ۶۰هزار عامل اجرایی و ۱۳ هزار نیروی انتظامی در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری فعالیت می کنند تا انتخاباتی در قالب ۴مولفه مهم فرآمین رهبری و در تراز انقلاب اسلامی برگزار شود.

معاون استاندار تهران با اشاره به آئین قرعه کشی سازه های انتخاباتی ۶نامزد انتخابات ریاست جمهوری و صدور مجوز برای این موضوع که برای نخستین بار انجام شد، اذعان کرد: ۴۵ سازه تبلیغات شهری و حدود ۱۰۰۰ سازه عمومی موقت تبلیغات انتخاباتی نیز در تمامی میادین، خیابان‌ها و بزرگراههای تهران در اختیار ۶نامزد انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفت تا به افزایش نشاط و مشارکت و شناخت مردمی کمک شایانی کند، صدور این مجوزها برای نخستین بار در کلانشهر تهران ویژه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری انجام شد که آثار و برکات خوبی در امر مشارکت بالای مردم در انتخابات خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به مجوزهای صادره از سوی فرمانداری تهران برای برپایی تریبون های آزاد انتخاباتی در کلانشهر تهران، افزود: با توجه به رویکرد مثبت مردم به این امر، این مناظرات از تلویزیون های شهری نیز بصورت زنده پخش شد تا به شهروندان در کنار خانواده این مناظرات را مشاهده کرده تا به شور و نشاط انتخاباتی نیز افزوده شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در کنار توزیع دستگاه های احراز هویت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به مناطق و بخشداری ها تابعه، کلیه و لوازم مورد نیاز شعب اخذ رای نیز برای برگزاری مطلوب انتخابات ریاست جمهوری مهیا و آماده سازی شده است.

فرماندار تهران در پایان با اشاره به اقدامات مطلوب صورت گرفته در انتخابات ۱۱ اسفندماه مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به جمع بندی های صورت گرفته توسط وزارت کشور، حوزه انتخابیه تهران جزو برترین ها در این امر ارزیابی شد، لذا امیدوار هستیم تا با تلاش تمامی دستگاه‌های مرتبط با برگزاری انتخابات من جمله آموزش و پرورش، در برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، عملکردی مشابه با انتخابات مجلس شورای اسلامی را در کلانشهر تهران شاهد باشیم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز