تهران ۳۳.۲۴° كمينه ۳۲.۶۲°  بیشینه ۳۳.۹۹°
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
بیت کوین در هفته‌ی که گذشت:

بهترین راهکار برای سرمایه‌گذاران، انجام خرید در کف‌های قیمتی است

بهترین راهکار برای سرمایه‌گذاران، انجام خرید در کف‌های قیمتی است
با توجه به تحلیل‌های گذشته، بیت کوین پس از برخورد با سقف رنج، شروع به اصلاح قیمتی کرده است. طبق پیش‌بینی این اصلاح ابتدا به سمت محدوده ۶۲ هزار دلار حرکت خواهد کرد.
کد خبر: ۷۷۴۴۶

به گزارش معاصر، در هفته گذشته، بیت کوین با نوسان‌های قابل توجهی مواجه بود. قیمت بیت کوین در این هفته بین ۶۷۳۰۰ و ۶۳۱۸۰ دلار جابجا شد و در نهایت هفته معاملاتی خود را با قیمت ۶۳۲۰۰ دلار به پایان رساند. این نوسانات نشان از حرکت پرشور و ناپیوسته در بازار ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین دارد.

با توجه به تحلیل‌های گذشته، بیت کوین پس از برخورد با سقف رنج، شروع به اصلاح قیمتی کرده است. طبق پیش‌بینی این اصلاح ابتدا به سمت محدوده ۶۲ هزار دلار حرکت خواهد کرد. در صورت عدم حمایت از این محدوده، ادامه روند نزولی ممکن است باعث شود که قیمت بیت کوین به کف رنج (محدوده ۵۷ هزار دلار) برسد.

در چنین شرایطی، به نظر می‌رسد که بهترین راهکار برای سرمایه‌گذاران، انجام خرید در کف‌های قیمتی است. همچنین، تکمیل سبد هولد و نگهداری به مدت طولانی ممکن است به عنوان یک استراتژی مناسب مورد توجه قرار گیرد. در نهایت، احتمالاً باید منتظر مدت زمان زیادی باشیم تا اینگونه قیمت‌ها را دوباره ببینیم.

سجاد محمد پور(کارشناس حوزه رمز ارز)

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز