تهران ۲۷.۷۹° كمينه ۲۵.۷۹°  بیشینه ۲۷.۹۹°
۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت:

کرمانشاه از موقعیت قرمز خارج شد

در حال حاضر به دليل همكاري مردم در محدوديت هايي که در هفته های اخیر اعمال شده بود تمام شهرستان های استان در وضعیت نارنجی و زرد به سر می برند و شهرستان قرمز نداریم.
کد خبر: ۱۳۱۵۰
دکتر ابراهیم شکیبا با اشاره به سیر کاهشی کرونا در استان گفت: در روزهای اخیر به دلیل همکاری گسترده مردم و نیز محدودیت هایی که در هفته های اخیر اعمال شده بود شاهد سیر کاهشی کرونا هستیم.

وی افزود: در حال حاضر تمام شهرستان های کرمانشاه از وضعیت قرمز خارج شده و شهرستان های استان در وضعیت زرد و یا نارنجی به سر می برند.

شکیبا تصریح کرد: بر اساس آخرین اطلاعات، در حال حاضر شهرستان های قصرشیرین، دالاهو و ثلاث باباجانی در وضعیت "زرد" کرونا قرار داشته و مابقی شهرستان های استان در وضعیت "نارنجی" قرار دارند.

رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: وضعیت کرونا به شدت ناپایدار و شکننده است و هر شهرستانی که امروز زرد یا نارنجی است، با کوچکترین غفلت و کم توجهی مردم می تواند ظرف مدت کوتاهی به وضعیت قرمز و پرخطر کرونا برسد.

شکیبا تصریح کرد: مردم نباید به پایدار بودن رنگ ها اعتماد کنند و باید بدانند وضعیت کرونا به شدت تابع رفتار بهداشتی آنهاست و زمانی که نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی بی توجه شوند، وضعیت به سرعت پرخطر شده و آتش کرونا در شهر و روستای آنها شعله ور می شود.

وی افزود: در شرایطی که سیر کاهشی کرونا را تجربه می کنیم مردم باید حساسیت بیشتری در بحث رعایت نکات بهداشتی داشته باشند تا بتوانیم این وضعیت را حفظ کرده و شاهد کاهش هرچه بیشتر مبتلایان و فوتی های کرونا در استان باشیم.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز