تهران ۶.۹۹° كمينه ۶.۹۹°  بیشینه ۷.۷۹°
۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹

ازدحام جمعیت در مرز خسروی مشکلاتی به وجود آورده است

رایزنی بین مقامات دو کشور برای حل مسئله به وجود آمده ادامه دارد و امیدواریم که در پی این رایزنی‌ها شرایط به حالت عادی برگردد و مرز بار دیگر باز شود.
کد خبر: ۴۶۶۹۹

ازدحام جمعیت در مرز خسروی مشکلاتی به وجود آورده است

به نقل از ایسنا؛ سفیر ایران در عراق اظهار کرد: در حال رایزنی هستیم تا مشکل تردد در مرز خسروی حل شود و زائران بتوانند بار دیگر از این مرز برای تردد به عراق استفاده کنند.

محمدکاظم آل صادق؛ با بیان اینکه من در حال حاضر در مرز خسروی هستم گفت: ازدحام جمعیت در مرز خسروی مشکلاتی را به وجود آورده بود و در همین چهارچوب مقامات عراق دستور دادند که مرز موقت بسته شود.

وی با بیان اینکه با مدیریتی که صورت گرفت جمعیت در مرز تخلیه شده و تلاش شد تا موضوع مدیریت شود، ادامه داد: رایزنی بین مقامات دو کشور برای حل مسئله به وجود آمده ادامه دارد و امیدواریم که در پی این رایزنی‌ها شرایط به حالت عادی برگردد و مرز بار دیگر باز شود.

این دیپلمات ارشد کشورمان در مورد اخبار منتشر شده در ارتباط با فوت یک شهروند ایرانی در مرز خسروی هم گفت: یک پیرمرد 80 ساله بعد از اینکه گذرنامه‌اش در مرز مهر شده بود و کارهای مربوط به خروج را انجام داده بود در مسیر خسروی به سمت بغداد فوت کرد و در واقع این فوت بخاطر فشار و ازدحام جمعیت نبوده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز