تهران ۲۷.۷۹° كمينه ۲۵.۷۹°  بیشینه ۲۷.۹۹°
۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸

حضورمدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز در محلات کم برخوردار

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز عصر روز گذشته ضمن بازدید و حضور ۶ ساعته در محلات کم برخوردار قرارگاه اجتماعی شهرستان نظرآباد، با مسئولان شهرستان دیدار و‌ گفتگو کرد.
کد خبر: ۶۷۳۴۶

حضورمدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز در محلات کم برخوردار


به گزارش معاصر از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، محمدجواد کاظمینی در حاشیه این بازدید میدانی اظهار داشت: تعداد محلات کم برخوردار این شهرستان ۴ محله؛ مسکن مهر، محلات علی آباد و محمدآباد، محله مفتح و سیدجمال الدین است که تحت حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بعنوان خانه احسان، کمیته امداد بعنوان خانه امداد و هلال احمر بعنوان خانه هلال قرار دارد.
وی افزود: پس از بازدید میدانی از محلات کم برخوردار در نشستی با حضور مسئولان مربوطه و مدیران محلات این شهرستان که در فرمانداری شهرستان نظرآباد تشکیل شد، مشکلات محلات احصاء و روند حل مسائل مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت.
به گفته وی برنامه ریزی به منظور طرح سایر مسائل نیز در دستور کار است که در نشست های آتی مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.
بخش دیگری از سخنان مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز به موضوع بررسی پروژه های عمرانی که بر اساس مصوبه قرارگاه اجتماعی استان باید در هر محله توسط شهرداری ها اجرا شود، اختصاص داشت.
گفتنی است کاظمینی در پایان این نشست از روند تکمیل پروژه مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست نظرآباد که به همت قرارگاه اجتماعی شهرستان و نیروهای مردمی و جهادی خانه محله علی آباد در شرف راه اندازی است، بازدید کرد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز