تهران ۳۲.۷۹° كمينه ۳۱.۷۹°  بیشینه ۳۲.۹۹°
۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

پیشنهاد کمیته داوران به فدراسیون برای برگزاری نشست با مربیان

کمیته داوران فدراسیون فوتبال در نظر دارد جلسه‌ای با مربیان و سرپرستان تیم‌های لیگ برتری برگزار کند.
کد خبر: ۶۸۵۰
کمک داور ایرانی

اخبار معاصر: فریدون اصفهانیان با اشاره به جلساتی که در کمیته داوران برگزار شده است، اظهار داشت: قرار است در نیم فصل دوم، با توجه به عملکرد داوران و کمک‌داوران، تعداد داوران از 39،40 نفر به 25 نفر و کمک‌داوران از 62 نفر به 45 نفر کاهش پیدا کند. برای ناظران نیز کلاس‌هایی برگزار می‌کنیم تا آنها بر اساس بازی‌ها، انتخاب شده و بدانند کدام بازی ناظر هستند.

وی در مورد همایش آسیب‌شناسی علمی داوران عنوان کرد: با همکاری هیئت فوتبال تهران و با حضور اساتید دانشگاه شهید رجایی، قدم مثبتی بین کمیته داوران و دانشگاه برداشته شد و قرار است نتایج این آسیب‌شناسی به صورت یک کتاب درآید و در اختیار علاقمندان قرار بگیرد. جا دارد از هیئت فوتبال تهران تشکر کنم که بانی این همایش شد.

رئیس کمیته داوران تصریح کرد: در کمیته داوران مصوب کردیم که در آینده ای نزدیک نشستی با مربیان و سرپرست تیم‌های لیگ برتری برگزار کنیم تا در این نشست به آنها بگوییم داوران جایزالخطا هستند و اگر اشتباهی می‌کنند، از روی قصد و غرض نیست. ممکن است اشتباهات داوری برخی مواقع به سود یک تیم و برخی مواقع نیز به ضرر تیم دیگری باشد.

اصفهانیان گفت: قصد داریم تبادل نظر صورت بگیرد و دو طرف صحبت‌های خود را انجام دهند. این مصوبه را به فدراسیون فوتبال می‌دهیم تا در صورت تایید دپارتمان داوری و دبیرکل فدراسیون این نشست برگزار شود.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز