تهران ۳۲.۷۹° كمينه ۳۱.۷۹°  بیشینه ۳۲.۹۹°
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۰
روزنامه اعتماد

فروش سوالات کنکور با رمز ارز تتر!/کنکور اردیبهشت را ۳۰۰ میلیون بسته بودند

فروش سوالات کنکور با رمز ارز تتر!/کنکور اردیبهشت را ۳۰۰ میلیون بسته بودند
مادر یک دانش‌آموز گفت: در تلگرام سرچ کنید خرید و فروش سوالات نهایی، کانال‌های زیادی بالا می‌آید. تازه کانال‌هایی هم هستند که خرید و فروش سوالات کنکور می‌کنند آنها به ریال پول نمی‌گیرند، تتر می‌گیرند.
کد خبر: ۷۶۹۴۸

به گزارش معاصر به نقل ار روزنامه اعتماد گزارش تقلب، بی‌نظمی و سرگردانی در امتحانات نهایی دبیرستان‌ها دارد.

 

در بخشی از این گزارش آمده است؛

 

مادر دیگری در راستای این گزارش با «اعتماد» صحبت کرد و اعلام کرد شما به راحتی می‌توانید به کانال‌های تقلب دسترسی داشته باشید. «خودم دیدم ساعت ۵۰: ۷ در کانال سوالات را گذاشته بودند. بعضی کانال‌ها ۲۵ تومان برای کل سوالات می‌گیرند، برای تک درس ۵ تومان می‌گیرند سوالات را به شما می‌فروشند. کانال‌ها زیادند.

 

یک کانال هست مربوط به اخبار آموزش پرورش که می‌گوید سوالات را معلم‌ها و مراقب‌ها باید فرستاده باشند، چون عکس نشان می‌دهد سوالات روی میز است و روی صندلی بچه‌ها نیست، سریع هم کلیدهایش می‌آید. از این تقلب‌ها خیلی زیاد است.

 

در تلگرام سرچ کنید خرید و فروش سوالات نهایی، کانال‌های زیادی بالا می‌آید. تازه کانال‌هایی هم هستند که خرید و فروش سوالات کنکور می‌کنند آنها به ریال پول نمی‌گیرند، تتر می‌گیرند.

 

کنکور اردیبهشت را ۳۰۰ میلیون بسته بودند. چند حالت هم دارد اگر ۶ ساعت پیش سوالات را بخواهید یک قیمت دارد، اگر ۱۲ ساعت قبل بخواهید قیمتش فرق می‌کند.»

 

همین مادر در ادامه می‌گوید: «مثلا دستگاه فلزیاب در ورودی جلسه گذاشته‌اند، اما کلید خانه که در جیب پسرم بود را اصلا نفهمید و از آن رد شد. آنقدر چسبیده به در فلزی است و دایم دارد بوق می‌زند که کسی نمی‌فهمد در جیب دانش‌آموزان چه هست.»

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز