تهران ۲۹.۹۱° كمينه ۲۹.۷۹°  بیشینه ۲۹.۹۹°
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
ثبت‌نام برای کاندیداتوری ریاست جمهوری دوازدهم

کواکبیان: نام دولتم «دولت مردم‌سالار» با شعار «صداقت با مردم» است

کواکبیان: نام دولتم «دولت مردم‌سالار» با شعار «صداقت با مردم» است
یکی از داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری دولت خود را «دولت مردم‌سالار» با شعار «صداقت با مردم» عنوان کرد.
کد خبر: ۷۶۹۶۲

به گزارش معاصر، مصطفی کواکبیان ظهر پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ پس از ثبت نام به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور به بیان عناوین کلی برنامه‌های خود پرداخت و گفت: نام دولت من «دولت مردم سالار» با شعار صداقت با مردم است. من ۵ برنامه راهبردی دارم که نخستین برنامه تحقق جمهوری سوم است.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خدمت و رئیس جمهور شهید افزود: ما تابحال دو مرتبه برای قانون اساسی رفراندوم داشتیم و معتقدم که باید بر اساس اصل ۱۷۷ یکبار دیگر بازنگری در قانون اساسی صورت بگیرد؛ معتقدم بسیاری از بن‌بست‌هایی که کشور با آن مواجه است به دلیل گیر و گورهایی این که در قانون اساسی وجود دارد و باید رفع بن‌بست حتما در چهارچوب خود قانون اساسی انجام شود.

وی دومین برنامه خود را لغو کام تحریم‌ها و برقراری ارتباط با همه دنیا به جز رژیم صهیونیستی بر مبنای اصل عزت، حکمت و مصلحت عنوان کرد و اظهار کرد: سومین و چهارمین برنامه راهبردی من ثبات و تقویت ارزش پول ملی با استقلال بانک مرکزی و همچنین فساد زدایی از ارکان حکومت با شفافیت سازی کامل است. حاکمیت قانون با دفاع از حقوق شهروندان پنجمین برنامه من برای ریاست‌جمهوری است.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری همچنین با بیان اینکه «ما کمترین رشد اقتصادی را در بین کشورهای منطقه داریم»، نوان کرد: با وجود اینکه بعد از پیروزی انقلاب بالای هزار و ۵۰۰ میلیارد دلار ارز ناشی از صادرات داشتیم ولی متاسفانه شاخص‌های اقتصادی ما در سطح بین‌الملل و حتی ۱۵ کشور همسایه بسیار پایین و ناچیز است‌. متاسفانه نرخ تورم دو رقمی و نرخ بیکاری زیاد است.

وی گفت: ۱۵ برنامه‌ مفصل اقتصادی دارم کاهش وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی، توسعه سرمایه‌گذاری داخلی، توسعه ارتباطات اقتصاد بین‌الملی، توسعه گردشگری و صنعت توریسم از جمله آن‌هاست.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز