تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۶.۹۹°
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰
ثبت‌نام برای کاندیداتوری ریاست جمهوری دوازدهم

مقتدایی: انتخابات هشتم تیر، امید مردم را بیشتر می‌کند

مقتدایی: انتخابات هشتم تیر، امید مردم را بیشتر می‌کند
داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید از تجربیات استفاده و همه مردم ایران را در ساختن و پیشرفت کشور سهیم کنیم.
کد خبر: ۷۶۹۶۳

به گزارش معاصر، عباس مقتدایی ظهر پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ پس از ثبت نام به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: باتوجه به این‌که فردی دانشگاهی هستم و سه دوره مورد توجه مردم اصفهان بودم، در این مقطع احساس کردم برای این‌که رویکردها و سلایق مختلف در ساختارهای کشور وارد شود باید در انتخابات ثبت‌نام کنم.

وی افزود: همه مردم از روستایی و کشاورز و زنان و مردان و همه اقشار و نیز همه ایرانیان چه در داخل و چه خارج از کشور باید مورد توجه قرار گیرند. ملت ما در ساختارسازی بسیار خوب عمل کرده و با درایت رهبری انقلاب و ظرفیت‌های قانون اساسی توانستیم یک حادثه را که می‌توانست برای هر کشوری ایجاد مشکل کند را پشت سر بگذاریم. باید از رهبری انقلاب قدردانی کنیم و نیز از ملت که خط اسلام ناب را دنبال می‌کنند.

مقتدایی یادآور شد: همه بخش‌های جامعه ما نیازمند رسیدگی هستند. باید از تجربیات استفاده و همه مردم ایران را در ساختن و پیشرفت کشور سهیم کنیم. این انتخابات امید ایرانیان را بیشتر خواهد کرد و طمع دشمنان را از بین خواهد برد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز