تهران ۲۹.۹۱° كمينه ۲۹.۷۹°  بیشینه ۲۹.۹۹°
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
ثبت‌نام برای کاندیداتوری ریاست جمهوری دوازدهم

جلیلی: اکنون فرصت جهاد بزرگ برای جهش ایران رسیده است

جلیلی: اکنون فرصت جهاد بزرگ برای جهش ایران رسیده است
داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری گفت: اکنون، زمان تدبیر برای یک تصمیم بزرگ و فرارسیدن فرصت یک جهاد بزرگ برای جهش ایران است.
کد خبر: ۷۶۹۶۹

به گزارش معاصر، سعید جلیلی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری با در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: مردم در سوگ رئیس‌جمهور شهید و محبوب خودشان، نشان دادند به‌خوبی قدردان «خدمت و صداقت» هستند. خلق حماسه از دل حادثه هنر مردم ایران است.

وی افزود: ملت خوب و فهیم ما سهم خود را انجام داده‌اند و اکنون آماده‌اند تا نقش‌های بزرگ‌تری برای پیشرفت کشور ایفا کنند. باور دارم مردم ما آنچه در امکان و توان آن‌ها بوده است به صحنه آورده‌اند و می‌آورند و این بزرگ‌ترین سرمایۀ کشور است.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: اکنون، نوبت عدالت برای نقش‌آفرینی تک‌تک مردم ایران جهت مشارکت در پیشرفت کشورشان است و اکنون، زمان تدبیر برای یک تصمیم بزرگ و فرصت جهاد بزرگ برای جهش ایران است.

جلیلی یادآور شد: رئیس‌جمهور شهید این سرمایۀ مردمی را می‌شناخت و قدر آن را می‌دانست. کسی که پا به عرصۀ انتخابات ریاست جمهوری می‌گذارد، باید هم‌چون رئیس جمهور شهید این سرمایۀ مردمی را بشناسد و قدر بداند. امروز به دولتی نیاز داریم که با همۀ وجود، عزم و اراده و برنامه داشته باشد تا این سرمایه را ارتقا دهد.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: ما در ده سال گذشته در «دولت سایه» به این اندیشیده‌ایم و با شبکه‌ای گسترده از نخبگان و استادان حوزه‌های مختلف درباره آن بررسی‌های کارشناسی انجام داده‌ایم. در تمام این ۱۰ سال، فارغ از اینکه دولت مستقر، خود را رقیب ما می‌دانسته یا رفیق ما، نتایج بررسی و حل مسائل را برای تایید، تصحیح یا تکمیل به دولتمردان ارایه کردیم.

وی با بیان این‌که «رئیس‌جمهوری باید بداند چه فرصت‌هایی وجود دارد و چگونه از این فرصت‌ها به نفع ملت ایران استفاده حداکثری کند»، اظهار کرد: رئیس‌جمهوری آینده باید به حداقل‌ها و ادارۀ روزمرۀ کشور راضی نشود و به قله‌ها نگاه کند. پیشرفت‌های مردم ما و روندهای جهانی به ما نشان می‌دهد، ما امروز در یک فرصت تاریخی هستیم. هر ملتی که از فرصت‌های تاریخی غفلت کرد، از مسیر پیشرفت عقب ماند.

جلیلی یادآور شد: پیشرفت به دست نمی‌آید مگر با عدالت. عدالتی که در جهت جهش کشور، برای مشارکت‌دادن ظرفیت تک‌تک مردم ایران حق قائل باشد و آن را به میدان بیاورد. این حق همه مردم ایران است که برای جهش این کشور دوست داشتنی نقشی ایفا کنند و این وظیفۀ دولت است که برای آن برنامه داشته باشد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز