تهران ۲۷.۷۹° كمينه ۲۵.۷۹°  بیشینه ۲۷.۹۹°
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲
شریفی:

از دست دادن تیم ملی، بدترین اتفاق این فصل بود

مهاجم تیم فوتبال سپاهان می‌گوید که دعوت نشدنش به تیم ملی در فصل جاری بدترین اتفاق زندگی او بوده است.
کد خبر: ۷۲۲۸
مهدی شریفی

اخبار معاصر: مهدی شریفی درباره پیروزی 2 بر یک سپاهان مقابل نفت تهران و اینکه  با گلزنی پایه‌گذار پیروزی تیمش بود، گفت: واقعیت این است که نمی‌دانم گل اول را من زدم یا نه، اما احساس می‌کنم مدافع حریف گل به‌خودی زد و من گل نزدم. به هر حال خوشحالم که سپاهان موفق شد برنده شود و دوباره به شرایط قبل برگردیم.

وی ادامه داد: دیدار با نفت واقعاً بازی سختی بود و فرصتی شد تا روحیه‌مان را افزایش دهیم. بازی با راه‌آهن در جام حذفی خیلی به ما کمک کرد تا عزم‌مان را جزم کنیم و دوباره همان سپاهان همیشگی شویم، اما برای اینکه به جمع مدعیان لیگ برتر هم برگردیم، نیاز داشتیم نفت را هم شکست دهیم. در این بازی هم با اینکه گل اول را خورده بودیم، اما توانستیم برگردیم و در نهایت موفق شدیم پیروز شویم.

مهاجم سپاهان درباره حضور ایگور استیماچ در این تیم، اظهار داشت: ما خیلی چیزها از حسین فرکی یاد گرفتیم و ممنون او هستیم. اکنون هم استیماچ آمده که در این وقت کم باید با روحیات و تاکتیک‌های او آشنا می‌شدیم. تا الان هم برخی مسائل را از استیماچ آموختیم. او نکات جدیدی برای ما دارد، یک مربی پر انرژی است و خوشبختانه در اولین بازی هم با او برنده شدیم تا دوباره به جمع مدعیان برگردیم. اسم سپاهان همیشه مدعی است، اما کمی از جمع مدعیان فاصله گرفته بودیم.

شریفی درباره دیدار جام حذفی مقابل ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: بازی بسیار حساس و سختی پیش‌رو داریم. ذوب‌آهن تیمی بسیار خوب است که تا به اینجا عملکرد خوبی داشته، اما ما هم سپاهان هستیم. مطمئناً برای رسیدن به فینال جام حذفی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و در این بازی هم هر تیمی لیاقت بیشتری داشته باشد، برنده می‌شود.

وی درباره اینکه با اوج گرفتن سپاهان و فاصله گرفتن خودش از دوران افتی که داشت بازهم به تیم ملی فکر می‌کند یا نه، گفت: بدترین اتفاق برای من در این فصل، این بود که تیم ملی را از دست دادم. البته گل نزدن من، افت شخصی نبود و یک افت تیمی بود که گریبان همه بازیکنان را گرفت. در فوتبال همیشه همین است و وقتی تیم جان بگیرد، بازیکنان هم عملکردشان بهتر می‌شود. من هم امیدوارم سپاهان از این به بعد بازیکنان بیشتری در تیم ملی داشته باشد. خودم هم تمام تلاشم را برای بازگشت به تیم ملی خواهم کرد.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز