تهران ۲۹.۹۱° كمينه ۲۹.۸۴°  بیشینه ۳۰.۷۹°
۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲
دادستان عمومی و انقلاب بم

جنازه زن ربوده شده پس از چندین ماه در بیابان پیدا شد

جنازه زن ربوده شده پس از چندین ماه در بیابان پیدا شد
دادستان عمومی و انقلاب بم از کشف راز قتل زن جوان در این شهرستان پس از گذشت یک سال و دستگیری ۶ متهم دخیل در این جنایت هولناک خبر داد.
کد خبر: ۷۶۹۳۰

به گزارش معاصر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری استان کرمان، بهنام جعفری زاده روز سه شنبه در تشریح جزئیات این خبر افزود: حدود یک سال قبل مرد و زن جوانی در بم مورد آدم ربایی مسلحانه قرار گرفته که پس از گذشت سه ماه با تلاش های صورت گرفته مرد ربوده شده از چنگال آدم ربایان آزاد شد اما از سرنوشت زن جوان خبری نبود.

 

وی ادامه داد: تا اینکه در فروردین امسال با پیگیری های انجام شده از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بم و کارآگاهان ویژه پلیس آگاهی استان کرمان راز این قتل کشف و طی عملیات های غافلگیرانه تعداد ۶ نفر متهم دخیل در این جنایت دستگیر شدند.

 

دادستان بم تصریح کرد: با انجام تحقیقات شبانه روزی متهمان اقدام به اعتراف کرده و جنازه مقتول در بیابان های اطراف شهرستان بم کشف شد.

 

جعفری زاده اظهار داشت: در این رابطه ۲ قبضه سلاح غیرمجاز کلت کمری کشف شد و متهمان تحت قرار بازداشت موقت در بازداشت به سر می برند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

 

این مقام قضایی ضمن تقدیر از تلاش های بازپرس پرونده در انجام تحقیقات و کشف حقیقت هشدار داد: با هرگونه اقدام خلاف امنیت به ویژه جرائم خشن بدون هیچ اغماضی برخورد قاطع خواهد شد و اشد مجازات برای مرتکبین این نوع جرائم در نظر گرفته خواهد شد./ منبع: ایرنا

 

انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز