تهران ۲۹.۹۱° كمينه ۲۹.۷۹°  بیشینه ۲۹.۹۹°
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۰
رییس صداوسیما

واکنش جبلی به اخراج تیم رسانه‌ای صداوسیما از عربستان/ برای ما هم عجیب بود

واکنش جبلی به اخراج تیم رسانه‌ای صداوسیما از عربستان/ برای ما هم عجیب بود
پیمان جبلی درباره‌ دیدگاه خود نسبت به ماجرای بازگرداندن تیم رسانه‌ای از عربستان، عنوان کرد: این همکاران عزیز ما در قالب گروه رسانه‌ای بعثه جمهوری اسلامی ایران اعزام شده بودندکه این اتفاق برایشان اتفاق افتاده و بازداشت شدند.
کد خبر: ۷۶۹۳۵

به گزارش معاصر، پیمان جبلی درباره‌ دیدگاه خود نسبت به ماجرای بازگرداندن تیم رسانه‌ای از عربستان، عنوان کرد: این همکاران عزیز ما در قالب گروه رسانه‌ای بعثه جمهوری اسلامی ایران اعزام شده بودند و در حال انجام وظیفه معمولی و عادی‌ بودند که این اتفاق برایشان اتفاق افتاده و بازداشت شدند.

 

وی تاکید کرد: همکاران ما در حال ضبط یک تلاوت قرآن کریم در مسجدالنبی برای پخش در قالب یک برنامه بودند که بازداشت و در ادامه به بازداشتگاه منتقل شدند. ما هم از علت بازداشت این عزیزان و بازگرداندن آنها به کشور بی‌خبر هستیم.

 

رییس صداوسیما اظهار کرد: وظیفه خود می‌دانم که از همه مراجع رسمی کشور، وزارت محترم امور خارجه، نمایندگی محترم ولی فقیه در حج و زیارت و سرپرست محترم حجاج ایرانی، سفیر کشورمان در عربستان سازمان حج و زیارت و دستگاه‌ها و مسوولانی که در طول این یک هفته برای حل مشکل ما پیگیری کردند، قدردانی می‌کنم.

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز