تهران ۲۹.۹۱° كمينه ۲۹.۸۴°  بیشینه ۳۰.۷۹°
۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹
سرقت در لباس مامور

انهدام بزرگ‌ترین باند سرقت محموله‌های ترانزیتی

انهدام بزرگ‌ترین باند سرقت محموله‌های ترانزیتی
فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری ۶ عضو بزرگ‌ترین باند سرقت محموله‌های ترانزیتی با کشف ۲۵ تن پسته صادراتی در کرمان خبر داد.
کد خبر: ۷۶۹۷۷

به گزارش معاصر، سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان ظهر امروز در جمع خبرنگاران از انهدام بزرگ‌ترین باند سرقت محموله‌های ترانزیتی در کرمان، خبر داد و اظهار داشت: ۶ عضو بزرگ‌ترین باند سرقت محموله‌های ترانزیتی با کشف ۲۵ تن پسته صادراتی دستگیر شدند.

 

وی در تشریح جزئیات این خبر، گفت: ماموران پلیس آگاهی استان کرمان با انجام اقدامات اطلاعاتی مشترک با اداره اطلاعات و تلاش‌های شبانه روزی، اعضای این باند سرقت‌های بین راهی محموله‌های بزرگ ترانزیتی را شناسایی کردند.

 

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی استان کرمان اعضای این باند را تا زمان دستیابی به اسناد و شواهد لازم تحت تعقیب و مراقبت قرار دادند، افزود: در نهایت ماموران پلیس آگاهی با رد زنی‌های تخصصی، مخفیگاه اعضای این باند در محدوده یکی از مناطق حومه شهر کرمان را شناسایی کردند.

 

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی ضمن هماهنگی قضایی در بازرسی از مخفیگاه اعضای این باند ۶ متهم را دستگیر و تاکنون ۲۵ تن پسته صادراتی و در حال ترانزیت را کشف کردند.

 

سردار فرشید با اشاره به توقیف یک کامیونت تصریح کرد: این متهمان که می‌توان گفت اعضای بزرگ‌ترین باند سرقت محموله‌های ترانزیتی در سطح استان هستند، سرقت های خود را در لباس مامور انجام می‌دادند.

 

وی افزود: متهمان این پرونده به پلیس آگاهی منتقل شده و از آنان بازجویی می‌شود تا سایر افراد مرتبط با آنان و دیگر محموله‌هایی که احتمال دارد از سوی آنها سرقت شده باشد، کشف شوند.

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز