تهران ۲۹.۹۱° كمينه ۲۹.۷۹°  بیشینه ۲۹.۹۹°
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۶
عبدالناصر همتی

تنها راه اصلاح امور، مشارکت فعال مردم در انتخابات است

تنها راه اصلاح امور، مشارکت فعال مردم در انتخابات است
داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: امروز دیگر زمان آزمون و خطا نیست و تنها راه اصلاح امور مشارکت مردم در انتخابات است.
کد خبر: ۷۶۹۸۳

به گزارش معاصر، عبدالناصر همتی پس از اعلام کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز همچنان امیدوار آینده هستم. آینده این کشور در دست جوانانی است که به دنبال یک زندگی باعزت و همراه با رفاه هستند.

وی افزود: امروز دیگر زمان آزمون و خطا نیست. امروز تنها راه اصلاح امور مشارکت مردم در انتخابات است.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری یادآور شد: ۳ سال پیش هنگام ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کردم که امروز جایگاه اقتصادی کشور و رفاه و آسایش ملت بزرگ ایران همتراز با همت، فداکاری، شجاعت، تلاش و صبوری آنان و هیچ امری مهم‌تر از معیشت و رفاه مردم شریف ایران نیست.

همتی با انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور ابراز عقیده کرد: بعد از سه سال امروز درستی آن گفته‌ها درک می‌شود و آمده‌ام بگویم امروز با دیدن جوانان تحصیلکرده و آماده‌کار و اشتیاق زنان و مردان ایرانی برای فردای بهتر خود و فرزندانشان، امیدواری‌ام هر روز بیشتر می‌شود. جوانانی که به حق اصلاح امور را از مسئولان می‌خواهند.

وی افزود: مردم انتظار دارند مسئولان بدون شعارزدگی و بازی با الفاظ، امورات اقتصادی آنان را ساماندهی کنند. امروز دیگر زمان شعارهای بی‌حاصل و وعده‌های توخالی نیست و تنها راه اصلاح امور مشارکت فعال مردم در انتخابات است.

رئیس کل اسبق بانک مرکزی اظهار کرد: من به پشتوانه رای مردم متعهد به اصلاح امور در بدنه اجرایی کشور، با هدف حذف فرآیندهای فسادخیز و تورم زا هستم. تکیه من بر همکاری با تمام نهادهای حاکمیتی و جناح‌های سیاسی برای اصلاحات اقتصادی و قراردادن کشور در مسیر رشد و شکوفایی اقتصاد، است. با انجام اصلاحات موردنظر، تورم قطعاً کاهش یافته و سرمایه‌گذاری در کشور جان می‌گیرد.

همتی تاکید کرد: حتی در شرایط تحریم هم با تصمیمات درستی در حوزه اقتصاد کلان می‌توان میزان بازنده‌بودن مردم، خصوصاً حقوق‌بگیران در اقتصاد را کاهش داد. برای رفع تحریم باید توافق ملی ایجاد شود و برای خنثی‌سازی تحریم باید کاسبان تحریم را از دسترسی به ثروت و سرمایه ملی و قدرت خرید مردم دور کرد.

وی با بیان اینکه تنها با همکاری و استفاده از نیروهای کارآمد و دوری از تنش‌های بیهوده سیاسی و استفاده از علم اقتصاد می‌توان شرایط اقتصادی را بهبود بخشید، تاکید کرد: تمام تلاشم تعامل با همسایگان، گسترش روابط اقتصادی با همه کشورهایی که به نوعی در خدمت منافع ملی ما قرار می‌گیرند و تکیه بر دیپلماسی ورزیده و چابک برای رفع تحریم‌ها و گشایش مراودات با دنیا خواهد بود.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: در روزهای آینده برنامه جامع من پیش‌روی مردم است، امیدوارم با مشارکت خود در انتخابات امکان اجراشدن این برنامه را فراهم کنید و کشور را در ریل رشد و پیشرفت قرار دهید.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز