تهران ۳۱.۷۳° كمينه ۳۱.۵۱°  بیشینه ۳۲.۷۹°
۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

مهرداد محمدی ۶ جلسه محروم شد/ محرومیت عرب‌براقی و جریمه میلیاردی بادامکی و رجبی

مهرداد محمدی ۶ جلسه محروم شد/ محرومیت عرب‌براقی و جریمه میلیاردی بادامکی و رجبی
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بازیکن استقلال و یک داور را محروم و معاون ورزشی پرسپولیس و مربی استقلال را جریمه کرد.
کد خبر: ۷۷۰۹۱

به گزارش معاصر، فدراسیون فوتبال آرای جدید کمیته انضباطی را به شرح ذیل اعلام کرد:

* درباره شکایت باشگاه پرسپولیس علیه حمیدرضا رجبی، مربی تیم استقلال مبنی بر تخلف ماده ۷۱ مقررات انضباطی از طریق مصاحبه پس از بازی دو تیم فولاد خوزستان و استقلال تهران، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب منتشره و بیان مطالب غیرفنی علیه باشگاهی شاکی و ارکان فدراسیون از سوی مشارالیه، تخلف انتسابی محرز و مسلم تشخیص و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و بند ۱ از جز سوم دستورالعمل هیات رئیسه فدراسیون ناظر بر مصاحبه های سرمربی و کادر فنی باشگاهها، به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم می شود. رای صادره ظرف مدت هفت روز قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.

* درباره شکایت باشگاه استقلال علیه رضا درویش، مدیرعامل و حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس مبنی بر نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی از طریق انجام مصاحبه پس از بازی پرسپولیس وهوادار، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب منتشره و بیان مطالب غیرفنی علیه باشگاهی شاکی و ارکان فدراسیون، تخلف انتسابی حسین بادامکی محرز و مسلم تشخیص و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم می شود.

درباره شکایت علیه رضا درویش با توجه به مفاد پرونده و دفاعیات صورت گرفته، تخلفی احراز نشده و وفق ماده ۹۵ مقررات انضباطی رای بر برائت ایشان در این پرونده صادر می شود. رای صادره ظرف مدت هفت روز قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.

* درباره گزارش ابرازی علیه ساکت الهامی، سرمربی تیم نساجی مبنی بر نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی از طریق انجام مصاحبه پس از بازی دو تیم نساجی و فولاد با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب منتشره و بیان مطالب غیرفنی علیه ارکان فدراسیون از سوی مشارالیه تخلف انتسابی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و بند ۱ از جز سوم دستورالعمل هیات رئیسه فدراسیون ناظر بر مصاحبه های سرمربی و کادر فنی باشگاهها، به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم می شود. رای صادره ظرف مدت هفت روز قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.

* درباره گزارش ابرازی علیه مهرداد محمدی، بازیکن تیم استقلال تهران مبنی بر نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی از طریق انجام مصاحبه پس از بازی پیکان و استقلال، تخلف وی محرز و مسلم تشخیص داده شده و بر این اساس نامبرده محکوم به پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون جریمه نقدی و شش جلسه محرومیت از حضور در مسابقات می شود. رای صادره از حیث محرومیت قابل اجرا بوده و تماما ظرف مدت ۷ روز قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف است.

* درباره گزارش ابرازی علیه امیرعراب براقی، مبنی بر نقض ماده ۵۱ مقررات انضباطی با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و از طرفی با عنایت به مفاد ماده ۳۰ آیین نامه کمیته داوران مصوب ۱۳۹۲ که بیانگر ممنوعیت مطلق شرکت کلیه داوران فعال در برنامه های دیداری و شنیداری و انجام مصاحبه با رسانه های گروهی از جمله صدا و سیماست، اقدام مشارالیه نقض این مقرره و به تبع آن برخلاف ماده ۵۱ مقررات انضباطی بوده و در نتیجه تخلف انتسابی به ایشان مبتنی بر نقض اصول کلی رفتار مسلم و محرز تشخیص و مستند به ماده ۱۱۷ مقررات انضباطی به دو ماه محرومیت از انجام داوری در تمامی مسابقات فوتبال محکوم که به لحاظ ماده ۹۴ مقررات یک ماه آن به مدت یک فصل تعلیق می شود. رای صادره قابل اجرا بوده و ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز