تهران ۲۷.۷۹° كمينه ۲۵.۷۹°  بیشینه ۲۷.۹۹°
۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰

برادران دوقلو در نزاع خیابانی در حضور مردم راز سرقت‌های خود را فاش کردند

برادران دوقلو در نزاع خیابانی در حضور مردم راز سرقت‌های خود را فاش کردند
اختلاف مالی و درگیری خیابانی دو برادر خلافکار باعث شد شاهدان درگیری حرف‌هایشان را به پلیس گزارش کنند و هر دو برادر دستگیر شوند.
کد خبر: ۷۷۱۲۰

به گزارش معاصر، چند روز پیش افرادی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفتند و از درگیری دو نفر خبر دادند و گفتند آنها برادران دوقلو هستند که در دعوا راز خلافکاری هایشان را فاش کردند.

یکی از شاهدان که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود پس از حضور ماموران گفت: دو برادر جوان دست به یقه شده بودند و من و چند نفر دیگر برای پایان دادن به این درگیری، جلو رفتیم. در این گیر و داد که آنها به هم فحش می‌دادند در صحبت‌هایشان از سرقت و خلاف هم چیزهایی گفتند، برای همین با پلیس تماس گرفتیم.

شاهد دیگری هم گفت: من هم شنیدم یکی از دو برادر دوقلو گفت: تقصیر من بود که وقتی ورشکسته شدی کمکت کردم تا با نقشه‌های خلافکارانه تو هر شب تا صبح کابوس دستگیری ببینم.

پس از آن بود که دو برادر با وجود اینکه از هم شکایت نداشتند، بازداشت شدند. چون سرنخی که شاهدان به ماموران دادند کافی بود و پس از بازرسی خودروی آنها مقداری وسایل سرقتی هم کشف شد.

دو برادر جوان ابتدا مدعی شدند شاهدان دروغ می‌گویند، اما تعدد شاهدان که گفته‌های یکدیگر را تایید می‌کردند و همچنین وسایل سرقتی داخل خودروشان چاره‌ای برایشان باقی نگذاشت و به سرقت‌های سریالی از خانه‌های ویلایی و کارگاه‌های شبانه اعتراف کردند.

در مرحله بعد معلوم شد یکی از برادران دوقلو دچار شکست مالی شده و به قول خودش به ته خط رسیده بود به همین دلیل هر دو برای جبران خسار‌ت او تصمیم گرفتند از شباهتی که دارند برای اعمال مجرمانه استفاده کنند.

در تحقیقات مشخص شد هر دو برادر مهندس و بی‌سابقه هستند و  یکی از آنها در سودای پولدار شدن همه دارایی‌هایش را به ارز دیجیتالی تبدیل کرد، اما یکی از دوستانش پول‌های او را برداشت و فرار کرد.

بعد دو برادر با مشورت با هم تصمیم به انجام اقدامات خلافکارانه کرده‌اند.برادری که چند ثانیه بزرگتر بود اول پیشنهاد کلاهبرداری به همان شیوه ای که سر برادر کوچکتر کلاه رفته بود را داد اما واقعا توان آن را نداشتند و بعد سراغ سرقت رفتند.

این دو برادر در مورد شگردشان اعتراف کردند: خانه‌های ویلایی و کارگاه‌های خارج شهر، سوژه‌هایمان بودند. آخر هفته‌ها سراغ خانه‌های خالی و کارگاه‌های ساختمانی می‌رفتیم. یکی از ما به سراغ نگهبان کارگاه یا خانه ویلایی می‌رفت و سرش را گرم می‌کرد. دومی یواشکی وارد می‌شد و وسایل باارزش را داخل کوله می‌ریخت و فرار می‌کردیم.

در حال حاضر برادران دوقلو بازداشت هستند و تحقیقات در مورد جرایم آنها جریان دارد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز