تهران ۲۷.۷۹° كمينه ۲۵.۷۹°  بیشینه ۲۷.۹۹°
۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰
ستاد انتخابات کشور

زاهدی انصراف داد

زاهدی انصراف داد
محمدمهدی زاهدی نماینده مجلس یازدهم از داوطلبی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری انصراف داد.
کد خبر: ۷۷۱۲۶

به گزارش معاصر، متن پیام انصراف محمدمهدی زاهدی از داوطلبی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری به شرح زیر است:

«باسمه تعالی
ریاست محترم ستاد انتخابات کشور
سلام علیکم

با گرامیداشت یاد امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی، بویژه شهدای خدمت و رئیس جمهور شهید. احتراما اینجانب محمّدمهدی زاهدی داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، دارای سوابق علمی، سیاسی، فرهنگی و اجرایی در سطح ملی و بین المللی همچون وزیر علوم تحقیقات و فناوری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور مالزی، سه دوره نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولیت ریاست کمیسیون آموزش و تحقیقات، پس از برگزاری چندین نشست مشترک با دیگر نامزدهای جبهه انقلاب، به لحاظ حفظ انسجام و یکپارچگی جبهه انقلاب، مصلحت و تکلیف را در آن می بینم که با انصراف از حضور در رقابت انتخاباتی، تمام ظرفیت و توان خویش را به جهاد تبیین به منظور رقم خوردن مشارکت حداکثری و آگاهانه در فرصت پیش روی معطوف داشته باشم.

بر خود فرض می دانم از جامعه دانشگاهی و نخبگانی کشور و تمام جریان های سیاسی، فعالین فرهنگی و گروه های جهادی و خانواده معظم شهدا و ایثارگران که در این ایام، بزرگوارانه اینجانب را مورد لطف قرار دادند، صمیمانه و خاضعانه سپاسگزاری نمایم. امیدوارم با مشارکت حداکثری آحاد ملت بزرگ ایران و با انتخاب آگاهانه مسیر خدمت بی‌منت، تداوم یابد و شاهد تحول و پیشرفت روزافزون کشور باشیم. »

پیش از این داوود منظور، محمد رویانیان و حبیب الله دهمرده سه داوطلب دیگر از داوطلبی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری انصراف داده بودند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز