تهران ۲۷.۷۹° كمينه ۲۵.۷۹°  بیشینه ۲۷.۹۹°
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲
رئیس ستاد انتخابات استان تهران

اعضای هیئت اجرایی و شعب اخذ رأی در استان تهران مشخص شدند

اعضای هیئت اجرایی و شعب اخذ رأی در استان تهران مشخص شدند
رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان این‌که «اعضای هیئت اجرایی و شعب اخذ رأی در استان تهران مشخص شده‌اند»، گفت: مانور انتخابات در حوزه انتخابیه شهر تهران برگزار می شود.
کد خبر: ۷۷۱۵۴

به گزارش معاصر، سید عباس جوهری، در جلسه نشست صمیمانه ائمه جمعه و فرمانداران استان با استاندار تهران، ضمن تقدیر از همه تلاش‌ها در حوزه برگزاری انتخابات گذشته اظهار کرد: فرآیند انتخابات در استان تهران بسیار پیچیده و مهم بود که با یاری خداوند متعال و همکاری و همدلی همه دست اندرکاران علی رغم همه سم پراکنی ها توانستیم این امر مهم را به بهترین شکل ممکن اجرایی کنیم.

وی راهبری‌های ائمه جمعه را در برگزاری انتخابات اخیر مخلصانه دانست و گفت: شاهد تلاش‌ها، میدان داری‌ها و فعالیت شما بزرگواران در کنار فرمانداران بودیم و در نهایت،استان تهران این توفیق را داشت که شاهد مشارکتی مانند چهار سال قبل بوده و انتخاباتی سالم با کمترین تخلف و بدون ابطال صندوق‌های رأی برگزار کند.

جوهری با اشاره به تجربه برگزاری انتخابات الکترونیک در دور دوم در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس افزود: این اقدام، حرکتی بزرگ و اثر گذار بود که سنگ بنایی برای برگزاری انتخابات الکترونیک در دوره‌های بعد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از برگزاری مانور انتخابات در حوزه انتخابیه شهر تهران خبر داد و عنوان کرد: این مانور به منظور اعلام آمادگی انتخابات در پایتخت برگزار می‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران رهنمودهای ائمه جمعه در حوزه افزایش مشارکت در انتخابات را مهم و ارزشمند دانست و افزود: مشارکت حداکثری تکلیفی است که از سوی مقام معظم رهبری بر عهده همه ما گذاشته شده است و در این راستا پیشنهادات همه بزرگواران را عملیاتی خواهیم کرد.

وی با اشاره به تقویم انتخابات گفت: با اعلام نتایج تأیید صلاحیت‌ها و تعیین کاندیداهای نهایی ، تبلیغات آغاز و تا هفتم تیر ادامه خواهد داشت.

جوهری با بیان این‌که «تاکنون تجربه انتخابات با فرصت کوتاه را نداشته‌ایم و باید در زمان باقی مانده نهایت تلاش را برای مشارکت داشته باشیم» گفت: هم اکنون اعضای هیئت اجرایی و شعب اخذ رأی در استان تهران مشخص شده‌اند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز