تهران ۲۷.۷۹° كمينه ۲۵.۷۹°  بیشینه ۲۷.۹۹°
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۱
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

اعلام حمایت مجمع نیروهای خط امام و حزب مردم‌سالاری از پزشکیان

اعلام حمایت مجمع نیروهای خط امام و حزب مردم‌سالاری از پزشکیان
مجمع نیروهای خط امام و حزب مردم‌سالاری حمایت خود را از مسعود پزشکیان برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کردند.
کد خبر: ۷۷۱۶۴

به گزارش معاصر، در ابتدای این بیانیه آمده است:

«اعلام اسامی نامزدهای تأیید صلاحیت شده در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جامعه را در مرحله قضاوت و تصمیم قرار داده است. تصمیمی که پیوندی عمیق با آینده دارد.»


در ادامه این بیانیه با اشاره به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم و مشکلات آنان در این زمینه و تاکید این تشکل سیاسی اصلاح‌طلب بر مواضع قبلی در نقد روندهای غلط سیاسی و اقتصادی و فرهنگی، آمده است: «کوشش برای تشکیل دولتی خردگرا و توسعه‌محور که بتواند از همۀ ظرفیت‌های علمی و اجرایی کشور بدون تنگ‌نظری‌های سیاسی و باندی بهره ببرد، برای اصلاح به صواب نزدیکتر است تا عدم شرکت در انتخابات.


بر این اساس حمایت خود را از فرزند غیور ایران بزرگ، انسان مومن، دانشمند فرهیخته، مدیر توانمند، سیاستمدار با اخلاق و پاک دست جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان اعلام کرده و از آحاد مردم و اقشار مختلف خصوصاً جوانان عزیز درخواست می‌کند برای عبور از وضع فعلی به صحنه آمده و هرکس به سهم خود در راه پیشگیری از تداوم افراط گرایی و روندهای ناصحیح در اداره کشور برای بالا رفتن آراء دکتر پزشکیان کوشش کند.»
 

دبیرکل حزب مردم‌سالاری نیز از حمایت تشکل سیاسی متبوعش از مسعود پزشکیان برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری خبر داد. مصطفی کواکبیان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:



«با سلام به ملت سرافراز ایران

اینجانب حمایت قاطع خود و اعضای ‎حزب مردم‌سالاری در سراسر کشور را از جناب دکتر مسعود ‎پزشکیان اعلام می‌دارم و با هماهنگی ایشان جزئیات اجرای پشتیبانی تبلیغاتی متعاقبا اعلام خواهد شد.»

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز