تهران ۳۰.۶۷° كمينه ۳۰.۴°  بیشینه ۳۳.۷۹°
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۰
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ:

تبلیغات انتخاباتی نباید موجب انسداد معابر شود/توصیه‌های راهور به طرفداران نامزدهای انتخابات

تبلیغات انتخاباتی نباید موجب انسداد معابر شود/توصیه‌های راهور به طرفداران نامزدهای انتخابات
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تاکید کرد که فعالیت انتخاباتی حامیان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نباید منجر به اخلال در ترافیک و انسداد معابر شود.
کد خبر: ۷۷۱۷۹

به گزارش معاصر، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور، با اشاره به آغاز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری درباره موارد ترافیکی که باید از سوی نامزدها و حامیانشان رعایت شود، گفت:‌ در ایام شور و هیجان تبلیغات انتخاباتی قرار گرفته‌ایم، اما در این حال و هوا لازم است که حامیان نامزدها و ستادهای انتخاباتی یکسری موارد را در مورد ترافیک رعایت کنند. اول اینکه فعالیت انتخاباتی و تبلیغاتی حامیان نامزدها نباید موجب اخلال در ترافیک و انسداد مسیری شود و در صورتی که ممکن است تجمع حامیان هر یک از نامزدهای انتخاباتی موجب اخلال در ترافیک شود، حتما باید مجوز آن اخذ شود.

وی ادامه داد: از این رو تاکید می‌کنم که اگر بناست تغییری در روند ترافیک اعمال شود، ستادهای انتخاباتی حتما باید برای حضور در معابر عمومی مجوز رسمی داشته باشند. ما اجازه نمی‌دهیم که مسیر بدون مجوز قانونی مسدود شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره نصب برچسب و پوسترهای تبلیغاتی بر روی خودرو نیز گفت: در این مورد ما برابر مقررات رفتار می‌کنیم. حامیان نامزدها توجه داشته باشند که پلاک خودرویشان به هیچ عنوان نباید مخدوش یا پوشانده شود. همچنین نصب برچسب بر روی شیشه‌های خودرو نیز نباید موجب کاهش دید شود. 

موسوی‌پور از حامیان نامزدها خواست که قوانین و مقررات رانندگی را رعایت کرده و از آوردن سر و بدن خود از پنجره خودرو، انجام حرکات نمایشی با موتورسیکلت و ... نیز پرهیز کنند.

وی درباره نصب پوسترهای تبلیغاتی بر روی تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی نیز اظهارکرد:‌ چنین مواردی نباید انجام شود و طبیعتا ستادهای انتخاباتی نامزدهای محترم نیز بر این موارد آگاه هستند. لازم است ستادهای انتخاباتی از محل‌های مجاز و مشخص تعیین شده برای انجام تبلیغات انتخاباتی استفاده کنند.

چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی، روز جمعه هشتم تیرماه 1403 در سراسر کشور و باحضور شش نامزد شامل امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، مسعود پزشکیان، محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی و مصطفی پورمحمدی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز