تهران ۲۷.۷۹° كمينه ۲۵.۷۹°  بیشینه ۲۷.۹۹°
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷
دومین روز انتخابات:

از تبلیغات نامزدهای انتخابات چه خبر

پانزده روز مانده به برگزاری انتخابات زودهنگام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اخبار مربوط به کاندیداها و آخرین اظهاراتشان را می‌توانید در این گزارش مرور کنید.
کد خبر: ۷۷۱۹۴

به گزارش معاصر، در ادامه برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداهای چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی،‌ سعید جلیلی در بخشی از اظهاراتش در برنامه «با مردم» با اشاره به گفتمان دولت سایه اذعان کرد: در یازده سال گذشته عمده وقت من و صدها نفر از همراهانم در گفتمان دولت سایه، بر شناخت مسائل کشور و راه حل آن ها متمرکز بود. کمتر وقت داشتم تا در جلسات محفلی و گعده های سیاسی شرکت کنم؛ البته این موجب گلایۀ برخی دوستان هم شد.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: در ۱۱ سال گذشته، تلاش کردم ذهنم را به روی حاشیه‌ها و لابی‌ها و جلسات کم‌مایۀ سیاسی ببندم و در عوض، درهای دفترم را به روی صدها کارشناس و متخصص و مدیر و دانشمند و فعال اجتماعی و دانشگاهی و ... باز کنم، کسانی که از ماندن پشت لابی های خسارت بار سیاسی و مناسبات جناحی خسته شده بودند.

از تبلیغات نامزدهای انتخابات چه خبر

از نامزدهای انتخابات چه خبر؟

محمدباقر قالیباف هم در برنامه «گفت‌وگوی ویژه خبری»  در توضیح مراحل تصویب برنامه هفتم توسعه گفت: ابتدای شروع دولت سیزدهم دولت شهید رئیسی با انتهای برنامه ششم بود که تصمیم گرفته شد به مدت دو سال تمدید شود. برای برنامه هفتم در مجلس یازدهم و دولت سیزدهم وقت گذاشته شد و کار کارشناسی دقیق خوبی در تنظیم لایحه شد و هماهنگی بین مجلس و دولت بود.

این کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری یکی از موضوعات مهم که مردم از آن نگران هستند را موضوع گرانی دانست و ادامه داد: گرانی ریشه در ناترازی بانکی و سیاست‌های پولی و بانکی دارد. برنامه هفتم این نگاه تنظیم شده و این برنامه نتیجه کار مشترک بین دولت و مجلس بود.

از تبلیغات نامزدهای انتخابات چه خبر

از نامزدهای انتخابات چه خبر؟

همچنین امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در برنامه «صف اول»  ضمن توضیح مسئولیت‌های خود در سال‌های گذشته  در بخشی از اظهاراتش با تاکید بر اینکه مردم سرمایه هستند و سرمایه ثروت آفرین است، افزود: در حقیقت این مردم هستند که تمام مشکلات را حل خواهند کرد. نخبگان، تاجران، سرمایه‌گذاران و سایر آحاد جامعه باید فعال شوند. معتقدم دولت مردم نباید به آنان دروغ بگوید. همچنین نباید مردم را در رنج‌ها تنها گذاشت. شهید آیت الله رئیسی همیشه در بلاهای طبیعی و رنج‌ها در کنار مدم بود تا آنان احساس تنهایی نکنند. دلیل محبوبیت ایشان همین بود. بنابراین مسیر ایشان باید ادامه پیدا کند.

این کاندیدای انتخابات خاطرنشان کرد: انقلاب در امور اداری کشور راه حل مشکلات کشور است. به همین دلیل فوریت دولت من اقتصاد است اما اولویت دولت من خانواده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز