تهران ۲۶.۵۱° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۶.۹۹°
۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱
برنامه «میزگرد اقتصادی»

مشاوران اقتصادی مسعود پزشکیان چه کسانی هستند؟

مشاوران اقتصادی مسعود پزشکیان چه کسانی هستند؟
برنامه «میزگرد اقتصادی» ویژه انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم از امروز، ۲۴ خرداد با حضور یکی از نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت ۲۲:۴۰ تا ۲۴ در شبکه یک سیما برگزار شد.
کد خبر: ۷۷۲۴۵

به گزارش معاصر، شامگاه پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ در ادامه حضور نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در رسانه ملی، برنامه‌ای با حضور مسعود پزشکیان با عنوان «میزگرد اقتصادی» از شبکه یک سیما و برگزار شد و احمد میدری و حسین عبده تبریزی به عنوان مشاوران اقتصادی این نامزد انتخابات را همراهی کردند.

 


احمد میدری متولد سال ۱۳۴۲ در آبادان و دارای مدرک دکترای تخصصی در رشته اقتصاد است. او در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز است و فعالیت به عنوان معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت یازدهم و نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دوره ششم از حوزه انتخابیه آبادان و همچنین فعالیت به عنوان پژوهشگر در مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در دولت‌های پنجم و ششم در کارنامه سوابق او وجود دارد.

 


حسین عبده تبریزی متولد سال ۱۳۳۰ در تهران و دارای مدرک دکترای تخصصی در رشته امور مالی و بانکداری از مدرسه‌ی عالی بازرگانی منچستر است. در کارنامه سوابق او در کنار تدریس دروس مالی در دانشگاه‌های صنعتی شریف، تهران، شهید بهشتی، علامه‌ی طباطبایی و دانشگاه امام صادق (ع)، فعالیت به عنوان مشاور وزیر راه و شهرسازی در دولت یازدهم، عضویت در شورای عالی بورس (۱۳۹۷-۱۳۹۲)، مشاور وزارت امور اقتصادی و دارایی در دولت هشتم، مدیرعاملی چندین شرکت در خوزه سرمایه گذاری و همچنین ریاست هیئت مدیره بانک اقتصاد نوین وجود دارد.

 

داود دانش جعفری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و دبیر کمیسیون اقتصاد کلان این نهاد و وزیر پیشین امور اقتصادی و دارایی، یحیی آل اسحاق رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق و وزیر پیشین بازرگانی و همچنین  محمدحسین حسین زاده بحرینی نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی ادوار مجلس به عنوان کارشناسان اقتصادی، در این میزگرد پزشکیان و مشاوران اقتصادی او را به چالش کشیدند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز