تهران ۳۲.۷۹° كمينه ۳۲.۶۲°  بیشینه ۳۲.۹۹°
۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱

یک تیم مسلح در جنوب غرب خوزستان متلاشی شد

از این تیم دو نفره که با استفاده از یک دستگاه خودرو باری و یک فروند قایق، به دنبال وارد کردن اسلحه و فشنگ جنگی به داخل کشور بودند، یک قبضه کلت کمری همراه با 24 هزار فشنگ کلت کمری و سه هزار فشنگ کلاشینکف به دست آمد.
کد خبر: ۵۳۳۶۷

یک تیم مسلح در جنوب غرب خوزستان متلاشی شد

به نقل از ایرنا؛ فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: مرزداران این تیپ عملیاتی در یک عملیات منسجم، موفق به انهدام بک تیم مسلح در جنوب غرب خوزستان شدند.

سرتیپ دوم پاسدار یدالله کشاورزروز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با رصد و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در تیپ عملیاتی 39 سپاه امام صادق (ع) مستقر در جنوب غرب خوزستان و منطقه اروند و با یک کمین چند ساعته و استفاده از تجهیزات پیشرفته، یک تیم مسلح در جنوب غرب خوزستان متلاشی شد.

وی افزود: از این تیم دو نفره که با استفاده از یک دستگاه خودرو باری و یک فروند قایق، به دنبال وارد کردن اسلحه و فشنگ جنگی به داخل کشور بودند، یک قبضه کلت کمری همراه با 24 هزار فشنگ کلت کمری و سه هزار فشنگ کلاشینکف به دست آمد.

کشاورز تصریح کرد: تیپ عملیاتی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با فعالیت شبانه روزی برای تامین امنیت و حراست از مرزهای کشور فعال است و با استفاده از تجهیزات پیشرفته هر نوع تهدید بر علیه کشور را خنثی می کند.

فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه داد: تامین امنیت جامعه، کنترل و مراقبت مرزی و مبارزه با ترددهای غیر مجاز، قاچاق انسان و پرندگان، سلاح و مهمات بخشی از ماموریت های این تیپ عملیاتی به شمار می رود

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز