تهران ۲۷.۷۹° كمينه ۲۵.۷۹°  بیشینه ۲۷.۹۹°
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۸
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری

ثبت‌نام «خوش‌چهره» در انتخابات ریاست جمهوری

ثبت‌نام «خوش‌چهره» در انتخابات ریاست جمهوری
محمد خوش‌چهره نماینده اسبق مجلس و استاد اقتصاد دانشگاه تهران با حضور در ستاد انتخابات کشور برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.
کد خبر: ۷۶۹۸۰

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی گفت: فاقد شعار به مفهوم تبلیغاتی هستم و از دلایل ثبت‌نامم این بود که مسائل ملی در حوزه‌های مختلف حل شود.

به گزارش معاصر، محمد خوش‌چهره پس از ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، در پاسخ به پرسشی درباره شعار و هدفش از ثبت‌نام در انتخابات، اظهار کرد: فاقد شعار به مفهوم تبلیغاتی هستم. یکی از دلایل حضورم هم در مجلس و هم امروز که برای ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردم این بود که مسائل ملی در حوزه‌های مختلف حل شود.

خوش چهره در ادامه چنین ابراز عقیده کرد: هرچه پیش می‌رویم مسائل پیچیده‌تر و تبدیل به معضل شده و حتی در برخی مراحل این معضلات پیچیده‌تر و تبدیل به بحران می‌شوند که حل این مشکلات نیازمند ظرفیت مدیریتی یا عقلایی فراتر از آنچه شاهد هستیم، است.

وی افزود: بخشی از این مشکلات خارج از سیستم و برون‌زاست؛ از جمله جنگ اقتصادی و تحریم‌ها و بخشی هم از تناقض در تصمیم‌گیری‌ها پیش می‌آید که به دلیل عدم تناسب افراد با جایگاه آنان است.

استاد دانشگاه تهران در کشور تصریح کرد: ما به صرف اینکه فردی، انسانی خوب است یا در یک جناح‌ سیاسی‌ قرار دارد را واجد اهمیت می‌دانیم در حالی که به لحاظ اصول شناخته‌شده مدیریت، توانایی، یک صفت است که سلامت نفس و صفت‌های دیگر تکمیل‌کننده آن است. در اعتقادات مذهبی هم آمده فرد باید قوی و امین باشد.

وی یادآور شد: بعد از انقلاب و به‌ویژه بعد از جنگ، تابلوهای سیاسی متفاوت شده اما عملکردها به‌خصوص در حوزه اقتصاد به‌شدت به‌هم شبیه است. تابلوهایی به اسم «سازندگی»، «اصلاحات»، «مهرورزی» و «تدبیر و امید» و «دولت مردمی» آمده‌اند اما وقتی در حوزه‌ اقتصادی به شباهت‌ها نگاه می‌کنیم، هر دولتی که آمده وابستگی به خام‌فروشی نفت و میعانات نفتی را افزایش داده و رکورد قبلی را شکسته است.

خوش‌چهره تاکید کرد: هر دولتی که آمده، به دلیل این وابستگی‌ها، بهبود عمومی سطح زندگی که معیشت مردم در آن قرار دارد وابسته به درآمد ملی شده است. زمانی اکثریت مردم از درآمد ملی، منتفع هستند که در تولید ملی نقش داشته باشند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز