تهران ۲۷.۷۹° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۷.۹۹°
۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵

اپلیکیشن پزشک بوک، راه حلی ساده برای دوران کرونا

از ابتدای سال ۹۹ یا شاید بهتر است بگوییم از اواخر بهمن سال ۹۸ با قطعی شدن خبر ورود بیماری کووید ۱۹ به کشور شاهد کاهش رفت و آمد های غیر ضروری و فاصله گذاری اجتماعی بودیم و هستیم.
کد خبر: ۱۱۵۶۵

 

اپلیکیشن پزشک بوک، راه حلی ساده برای دوران کرونا 

به گزارش معاصر، بنابراعلام پزشک بوک، هر چند که شیوع این ویروس باعث اختلال در سبک زندگی رایج ما شد، پیامد آن گسترش کسب و کارهای آنلاین و استفاده ی بیش از پیش مردم جامعه از سامانه ها و اپلیکیشن های تلفن همراه برای رفع نیازهای روزمره بود. 

استفاده از خدمات پزشکی به دلیل تکمیل بودن ظرفیت بسیاری از بیمارستان ها و توجه کادر پزشکی و درمان به بیماران ویروس کرونا و همچنین ترس از آلوده بودن و افزایش احتمال ابتلا به ویروس کرونا در صورت مراجعه به مطب و بیمارستان باعث شد تا فعالان حوزه ی فناوری به فکر توسعه ی خدمات پزشکی آنلاین باشند. 

دراین بین اپلیکیشن های حوزه ی سلامت را شاید بتوان کاربردی ترین و ایمن ترین روش های مراجعه به پزشک دانست. 

پزشک بوک که پیش از این با ارائه ی خدمات آنلاین پزشکی از طریق وب سایت فعالیت می کرد، هم اکنون با هدف بهبود خدمات و دسترسی آسان از طریق وب سایت و اپلیکیشن در حال خدمت رسانی است. 

در این متن سعی داریم شما را با امکانات، ویژگی ها و محیط ساده و کاربرپسند این اپلیکیشن کاربردی آشنا کنیم. 

پیش از اینکه به معرفی امکانات این اپلیکیشن بپردازیم بهتر است با ضرورت نصب این اپلیکیشن ها در دوران قرنطینه و حتی پس از آن آشنا شویم. 

 

با اپلیکیشن پزشک بوک دیگر نگران رفت و آمد ها و حضور در محیط مطب و بیمارستان ها نباشید! 

قطعا ویژگی های منحصر به فرد این اپلیکیشن کافی است تا همواره آن را در گوشی هایتان داشته باشید. اما شاید مهم ترین دلیلی که در دوران قرنطینه شما را به اپلیکیشن پزشک بوک و اپلیکیشن های نظیر آن وابسته می کند لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اجتناب حداکثری از حضور در محیط بیمارستان ها است. 

به کمک مشاوره های آنلاین و نوبت گیری آنلاین این اپلیکیشن می توانید به راحتی با متخصصین مختلف ارتباط برقرار کرده و مشکل خود را مطرح کنید. 

در صورت نیاز و صلاح دید پزشک چنانچه به صورت مجازی نتوانستید مشکل خود را برطرف کنید به صورت حضوری معالجه خواهید شد. 

با اپلیکیشن پزشک بوک پزشک دیگر نگران نوبت گیری نباشید! 

با وجود این اپلیکیشن یکی از مهم ترین دغدغه ی شما عزیزان را مرتفع کردیم. قطعا برای شما هم پیش آمده که اقدام به گرفتن نوبت از پزشک مورد نظر کنید و چندین ماه در انتظار رسیدن نوبت برای ویزیت بمانید. با کمک اپلیکیشن پزشک بود می توانید نزدیکترین زمان های خالی هر پزشک را مشاهده کرده و آن را برای خود رزرو کنید. 

با اپلیکیشن پزشک بوک نگران معطل شدن پشت تلفن یا در مطب پزشک نباشید! 

یکی از فرآیندهای آزار دهنده برای مراجعه به پزشک گرفتن نوبت به صورت تلفنی است. به خصوص اگر دنبال یک پزشک مطرح باشید که خطوط تلفن دائما اشغال هست و شاید نیاز باشد مدت طولانی در صف انتظار پاسخ منشی بمانید. 

اما در اپلیکیشن پزشک بوک بدون نیاز به گذراندن این مرحله می توانید پزشک و متخصص مورد نظر را پیدا کرده و به صورت اینترنتی وقت بگیرید. 

به شما کمک می کنیم تا بهترین ها را انتخاب کنید! 

احتمالا برای شما هم پیش آمده که در انتخاب بهترین پزشک و متخصص در زمینه ی بیماری خود دچار چالش شده باشید و ندانید که به توصیه ی چه کسانی گوش دهید. یا اینکه مطالب موجود در اینترنت آنقدر قابل استناد هستند و ارزش امتحان کردن دارند یا خیر. 

در اپلیکیشن پزشک بوک شما می توانید به راحتی بر اساس امتیازی که کاربران به پزشکان می دهند و نظرات بیماران پیشین اعتماد کرده و بهترین تصمیمی گیری را انجام دهید. 

امکانات اپلیکیشن پزشک بوک 

۱. دسترسی سریع به صدها پزشک و متخصص 

۲. نوبت دهی آنلاین 

۳. مشاوره آنلاین 

۴. امکان فیلتر کردن پزشکان بر اساس تخصص 

۵. کیف پول اعتباری 

۶. ایجاد پرونده ی الکترونیک پزشکی 

۷. محیط ساده و کاربر پسند و سهولت استفاده 

۸. مکان یابی بر روی نقشه 

نحوه ی استفاده از اپلیکیشن پزشک بوک 

پس از نصب اپلیکیشن می توانید از قسمت ثبت نام و پر کردن فرم ثبت نام اقدام به استفاده از تمامی امکانات این اپلیکیشن کنید. 

کافی است بر اساس تخصص جست و جو را آغاز کنید. در این قسمت اپلیکیشن پزشک بوک لیستی از پزشکان و متخصصان این حوزه را به شما معرفی خواهد کرد که می توانید بر اساس شناخت قبلی یا با اتکا بر نظرات کاربران، پزشک مورد نظر را انتخاب کرده و وارد مرحله ی مشاوره، نوبت گیری و پس از آن درمان شوید. 

نصب اپلیکیشن پزشک بوک، ضرورتی در دوران کرونا 

پزشک بوک یکی از قوی ترین سامانه های جامع سلامت و درمان در کشور است که به سبب عضویت تعداد زیادی متخصص توانسته در زمینه ی آنلاین سازی خدمات پزشک عملکرد خوبی داشته باشد. 

این سامانه به تازگی اپلیکشن خود تحت نام تجاری پزشک بوک را روانه بازار کرده که نصب آن روی گوشی تلفن همراه می تواند بسیاری از دغدغه های درمان و پزشکی را برطرف سازد. 

پایان پیام/ 

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز