تهران ۲۶.۹۹° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۶.۹۹°
۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷
یک فعال سیاسی تاکید کرد

دولت مشکلات معیشتی مردم را حل کند

جلال جلالی‌زاده ضمن اشاره به اهمیت همراهی مردم با محدودیت های کرونایی تاکید کرد دولت باید به اقشار کم درآمد و اسیب‌دیده کمک کند
کد خبر: ۱۲۳۵۴
جلال جلالی زاده با بیان این که رفت و آمدها روابط اجتماعی و دور هم نشینی ها در انتقال ویروس کرونا تاثیر زیادی دارد اظهار کرد: از این رو اعمال قرنطینه و محدودیت ها موجب می شود که ویروس کم کم منتقل شده و تعداد مبتلایان کمتر شود و از این جهت قرنطینه کار درستی است.

وی ادامه داد: جدا از مساله دولت و حاکمیت مردم باید مسائل بهداشتی را بیشتر رعایت کرده و در اجرای قرنطینه همکاری کنند ، اعمال قرنطینه می تواند نتایج خوبی داشته باشد.

این فعال سیاسی با اشاره به ضرورت توجه به زندگی افرادی که با اعمال قرنطینه دچار مشکل معیشتی می شوند تصریح کرد: دولت باید به اقشار آسیب پذیر کمک کند. فروشندگان دوره گرد و دست فر وشان برای تامین هزینه های زندگی هر روز مجبورند کار کنند.

وی اضافه کرد: اگر آنها احساس کنند که زندگیشان توسط دولت تامین می شود، از قرنطینه استقبال می کنند و خطر نکرده و از منزل خارج نمی شوند. مغازه داران هم چک و قرض داشته یا مالیات می دهند، بنابراین تعطیلی به آنها هم ضرر می زند و دولت باید به فکر آنها هم باشد.

جلالی زاده در پایان گفت: مردم به خاطر سلامتی خود با دولت  برای اجرای قرنطینه همکاری کنند و دولت هم به عنوان مسئول حفظ امنیت و جان مردم و اقشار آسیب پذیر کمک کرده  تا دچار مشکل مالی و معیشتی نشوند. دولت به اقشاری که از اعمال قرنطینه آسیب می بینند، کمک  کند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز