تهران ۲۶.۹۹° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۶.۹۹°
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴
نماینده مردم شهرستان‌های اردل گفت:

خسارات وارده به لوله انتقال نفت مارون جبران شود

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی از اختصاص اعتبار برای جبران بخشی از خسارت ناشی از شکستگی لوله انتقال نفت مارون در سرخون خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۹۵
قدرت‌الله حمزه در خصوص پیگیری‌های صورت گرفته برای جبران خسارت‌های ناشی از شکستگی لوله انتقال نفت مارون در منطقه میانکوه شهرستان اردل توسط  سازمان مدیریت بحران کشور، اظهار کرد: نامه‌نگاری‌های با رئیس‌جمهور، رئیس قوه قضاییه و رئیس مجلس شورای اسلامی برای حل مشکل مردم منطقه سرخون انجام و دستورات لازم به وزیر نفت و رئیس سازمان برنامه و بودجه در این خصوص داده شد.

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی از اختصاص اعتبار برای جبران بخشی از خسارت ناشی از شکستگی لوله انتقال نفت مارون در سرخون خبر داد و گفت: خسارات وارده به اراضی کشاورزی، شیلات، محیط‌زیست، منابع‌طبیعی و سلامت مردم در حال برآورد است، پس از ارائه گزارش و تخصیص اعتبار به استان، پرداخت خسارات آغاز می‌شود.

وی افزود: همچنین بخشی از خسارات وارده به منطقه میانکوه باید توسط دستگاه‌های اجرایی مرتبط با بحران جبران شود.

حمزه تاکید کرد: باید مشکل آلودگی نفتی منطقه سرخون به‌صورت اساسی توسط وزارت نفت و دستگاه‌های مرتبط حل شود تا دیگر شاهد این‌گونه حوادث در منطقه میانکوه نباشیم.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز