تهران ۲۸.۵۷° كمينه ۲۸.۵۷°  بیشینه ۲۸.۵۷°
۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
با خودرو؛

پلیس آمریکایی، زن سیاه پوست را زیر گرفت

در تصاویری که به تازگی منتشر شده پلیس شیکاگو با خودرو به یک زن جوان سیاه‌پوست غیرمسلح می زند و بعد همانطور که او کف خیابان در حال خونریزی است، برای هشت دقیقه پایش را زیر چرخ خودرو خرد می‌کند.
کد خبر: ۱۵۲۸۹
تصاویر جدید مرتبط با دوربین لباس نیروهای پلیس شیکاگو که یک فعال آن را منتشر کرده نشان می‌دهد چطور پلیس با خودروی شاسی بلند خود به یک زن می‌زند و بعد همانطور که او کف خیابان در حال خونریزی است، برای هشت دقیقه پایش را زیر چرخ خودرو خرد می‌کند.

به گزارش «یواس‌ای تودی»، این حادثه مربوط به نوامبر سال ۲۰۱۹ در محله  South Shore شیکاگو است. به گفته وکیل «مارتینا استندلی» ۳۲ ساله، در نتیجه این اقدام پلیس، او از ناحیه سر و پا به شدت آسیب دید.

در تصاویر منتشر شده دیده می‌شود که پلیس خودرو را کنار پیاده‌رو می‌برد، این زن سیاه‌پوست به طرف راست خودرو نزدیک می‌شود. بعد خودرو حرکت می‌کند، استندلی به زمین می‌افتد و راننده پیاده می‌شود و به سمت او می‌رود. افسر پلیس همانطور که به پایین و به بدن بی‌حس او که کف خیابان افتاده و یک پایش زیر چرخ راست خودرو قرار دارد و سرش خونریزی می‌کند، نگاه می‌کند و می‌گوید: دختر کسی تا حالا اینطوری بهت نزده بود.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز