تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۶.۹۹°
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴

فرماندار باید میدان دار عمل جهادی باشد /فرمانداری خانه نیروهای انقلابی و پایگاه خدمت است

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در نشست صمیمی با جمعی از نیروهای انقلابی شهرستان سپیدان در سالروز شهادت پر افتخار شهید حاج قاسم سلیمانی با تاکید براین مطلب که فرمانداری خانه نیروهای انقلابی است گفت: فرمانداری باید پایگاه خدمت به مردم و فرماندار باید میدان دار عمل جهادی باشد.
کد خبر: ۳۷۴۷۸

 

 
 فرماندار باید با اقدامات جهادی دررفع مشکلات تحول آفرین باشد 
او تاکید کرد: برخی اوقات مصلحت حفظ نظام اسلامی و انقلاب، مهمتر از موفقیت های مقطعی است.
 
وی با تاکید بر عملگرای بودن فرماندار تصریح کرد: به دور از هرگونه شعار ، رویکرد مسولان استانداری عملگرایی است و در همین راستا دغدغه ها و مطالبات مطرح شده را به سمع و نظر استاندار محترم می‌رسانم. 
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان این نکته که شایعاتی مبنی بر مطرح شدن نامهایی برای فرمانداری سپیدان وجود دارد عنوان کرد: اما تا این لحظه هیچگونه تصمیمی در این خصوص صورت نگرفته است. 
 
محبی پور اظهار کرد: گزینه هایی در شهرستان ها برای انتخاب فرمانداران مطرح است و در برخی آنها به تصمیم رسیدیم که انتصابات به زودی انجام میشود. 
او خواستار وحدت در بین نیروهایی ارزشی و انقلابی شد و افزود هرگاه انسجام و وحدت در جبهه انقلاب شکل گیرد به قطع و یقین اتفاقات مثبت و قابل قبولی انجام می‌پذیرد.
 
 محبی پور که در جمع نیروهای انقلابی این شهرستان سخن می گفت تصریح کرد: مردم این شهرستان همواره با محوریت روحانیت و نیروهای ارزشی یکی از انقلابی ترین و وفادارترین مردم در سطح استان بوده که در مناسبتهای مختلف ملی، مذهبی و انقلابی پا به عرصه دفاع از نظام و انقلاب اسلامی گذاشته اند 
 محبی پور تصریح کرد: مردم شهرستان سپیدان در دور سیزدهم انتخاب ریاست جمهوری با آمار ۹۵ درصدی مشارکت نشانه ای از ارادت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی در سطح کشور به نمایش گذاشته شد. 
 معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس عنوان کرد: شهرستان سپیدان با وجود فرصت ها، ظرفیت ها در حوزه های مختلف متاسفانه در اغلب موارد بالاخص استفاده از ظرفیت نیروهای انسانی متعهد و توانمند در مناصب شهرستانی و استانی مظلوم واقع شده اند. 
 محبی پور اظهار امیدواری کرد با روی کار آمدن دولت خدمتگذار و مردمی این تحول اساسی در سطح مدیران بوجود آید و با اولویت بندی در انتصابات جدید شاهد سپردن مسولیت به مدیران بومی باشیم چرا که مسئول بومی با شناختی بهتر و کامل تر میتوانند منشاء اثرات موثرتر باشند. 
 معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس با اشاره به تعبیر امام رحمه الله علیه که فرمودند انقلاب و این کشور به حزب الهی ها تعلق دارد که در مسیرشان ثابت قدم مانده اند
گفت: گاها دیده میشود عده ای به دلیل راسخ بودن و استقامتشان در طول این سالها متحمل رنج ها و سختی هایی شده اند اما دست از آرمان های خود برنداشته اند که به مصداق این تعبیر عمل می کنند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز