تهران ۲۷.۷۹° كمينه ۲۵.۷۹°  بیشینه ۲۷.۹۹°
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
سردار سلامی در مراسم بزرگداشت شهدای وحدت:

استراتژی ما تجزیه و شکست دشمن در تمام جبهه‌هاست

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: استراتژی ما این است که قدرت دشمن را تجزیه کنیم و آنها را در هر جبهه‌ای با شکست مواجه کنیم.
کد خبر: ۴۲۴۳
اخبار معاصر: سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهدای وحدت با تاکید بر اینکه سعادت همه مسلمانان از مسیر جهاد و شهادت می‌گذرد، اظهار داشت: عاشورا پیام آور این مفهوم بلند است که حفظ اسلام جز با جهاد و شهادت ممکن نیست.

وی افزود : قیام امام حسین(ع) به ما فهماند که هرگز نباید میدان جهاد را ترک کرده و لباس جهاد را از تن درآوریم.

سردار سلامی با اشاره به شهادت تنی چند از مدافعان حرم خاطرنشان کرد: این شهدا نشان دادند که جهان اسلام هنوز نیازمند حضور غیرتمندانه و شجاعانه مردانی است که برای عزت و عظمت مسلمین مرزهای جغرافیایی را به رسمیت نمی‌شناسند و مرز آرمانی برای آنان مرزهای عقیدتی است.

جانشین فرمانده کل سپاه درباره ویژگی‌های سردار شهید همدانی نیز گفت: این شهید بزرگوار سالهای پس از انقلاب را همواره در مجاهدت بود و یک لحظه هم لباس جهاد را از تن بیرون نیاورد و یاران و همرزمان او نیز همین طور بودند.

سردار سلامی تصریح کرد: بیش از 100 سال است غربی‌ها بخصوص آمریکا، انگلیس و فرانسه به دنبال این هستند که سرنوشتی ذلت‌بار و مصیبت بار برای جهان اسلام رقم بزنند تا هویت اسلامی را از کشورهای مسلمان بگیرند.

وی افزود : آنها اسرائیل را به عنوان خنجری زهرآگین در پهلوی جهان اسلام فرو کرده و ملت سوریه را در اروپا آواره کرده اند و می‌خواهند یمن را زیر آوارها دفن کنند. فریادهای مردم بحرین را خاموش می‌کنند و امنیت را از عراق می‌گیرند تا رژیم صهیونیستی در امنیت باشد.

سردار سلامی افزود: هر جا دشمن بخواهد بر بلاد اسلامی حاکم شود ما جلوی آن‌ها را می‌گیریم ، اگر این جبهه را وسیع نکنیم آن‌ها قدرتشان را بر کشور ما متمرکز می‌کنند. بنابراین استراتژی ما این است که قدرت دشمن را تجزیه کنیم و آن‌ها را در هر جبهه‌ای با شکست مواجه کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: امروز سعادت همه جهان اسلام به هم گره خورده است و قدرت ما در همه جا فوران می‌کند و ما امروز از همیشه قدرتمندتر هستیم و دشمنمان از همیشه ضعیف تر است.

سردار سلامی در پایان تاکید کرد: بنا بر آموزه‌های قرآنی کفار را از سرزمین مسلمانان بیرون می‌کنیم دست آنها را قطع کرده و گردن آنها را به آسمان پرتاب خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: سپاه نیوز
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز