تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۶.۹۹°
۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹
همه آمدند غیر از عبدولی!

شاگردان محمد بنا استارت زدند

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در حالی از روز 30 مهرماه در خانه کشتی آغاز شد که این تمرینات تا روز 11 آبان ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۵۰۱۲
اخبار معاصر: دومین اردوی شاگردان محمد بنا از روز ۳۰ مهر ماه در خانه کشتی آغاز شد و تمامی ستارگان کشتی فرنگی و برخی غایبین در اردوی قبلی نیز در اردوی کنونی حضور یافتند.

البته تنها غایب اردوی دوم فرنگی کاران، سعید عبدولی است که گفته می شود برخلاف مسایل حاشیه‌ای اردوهای پیشین در زمان کادر فنی قبلی، این بار با هماهنگی محمد بنا و همکارانش در روزهای ابتدایی اردو حضور نداشته و قرار است طی امروز و فردا و پس از پایان مراسم عزاداری محرم از زادگاهش به خانه کشتی بازگردد.

همچنین اردوی کنونی با تمرینات نسبتا سنگین پیگیری می شود بطوریکه فرنگی کاران به جز روز عاشورا که برای عزاداری ، تمرین نداشتند در روزهای اخیر تمرینات وزنه، مرور فن، ایستگاهی و همچنین یک جلسه تمرین سنگین را پشت سر گذاشتند.

امروز نیز قرار است فرنگی‌کاران با تمرینات تپه و هوازی در اطراف دریاچه استادیوم آزادی به برنامه آماده سازی خود ادامه دهند.

به گفته حسام الدین جعفری سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی بزودی تیمی منتخب از اردونشینان باید برای حضور در تورنمنت ابراهیم مصطفی راهی مصر شوند که این تورنمنت اواخر ماه جاری در شرم الشیخ مصر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
منبع:مهر
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز