تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۵.۹۹°
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
وزیر کشور:

انتخابات پیش رو به مانور قدرت ملی تبدیل خواهد شد

وزیر کشور در ارومیه گفت: انتخابات پیش رو در کشور به مانور قدرت ملی تبدیل خواهد شد.
کد خبر: ۵۱۴
اخبار معاصر: رحمانی فضلی که شب گذشته در برنامه زنده تلویزیونی از سیمای آذربایجان غربی با مردم استان سخن می گفت با تشریح اولویت های دولت تدبیر و امید ، ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه را از جمله این اولویت ها عنوان کرد و افزود: احیای خانه احزاب ، فعالتر شدن سازمانهای مردم نهاد ، ایجاد امید در جامعه و توجه به رسانه ها موجب افزایش نشاط اجتماعی در کشور شده است.

وی در ادامه به اشاره به انتخابات پیش رو در کشور تاکید کرد: برگزاری انتخابات قانونمند ، با شکوه و سالم در کشور از جمله مهمترین اولویت های دولت در کشور است که حضور پرشور مردم در انتخابات می تواند به مانور قدرت ملی و وحدت و انسجام در جامعه تبدیل شود.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود به توجه ویژه دولت تدبیر و امید و بویژه رئیس جمهور به احیای دریاچه ارومیه اشاره وتصریح کرد: با توجه به اهمیت احیای دریاچه ارومیه با حضور آقای روحانی رییس جمهور جلسات متعددی دراین زمینه برگزار شده و با وجود مشکلات مالی در کشور با تاکید رییس جمهور اعتبارات ویژه ای به برنامه های احیای دریاچه ارومیه اختصاص یافته است.

وی همچنین با اشاره به همگرایی و همراهی مردم، انسجام قوا، نشاط اجتماعی و امید در مردم آذربایجان غربی گفت: با توجه به حضور استانداری توانمند در استان امیدواریم دولت با کمک مردم گامهای بلندی برای توسعه استان آذربایجان غربی بردارد.

آقای رحمانی فضلی در بخش دیگری از سخنان خود موقعیت ویژه آذربایجان غربی و هم مرز بودن با سه کشور خارجی را یاداور شد و اضافه کرد: فعال بودن 5 بازارچه مرزی و منطقه آزاد تجاری ماکو در آذربایجان غربی این استان را به یکی از استانهای پیشرو در حوزه تجارت تبدیل کرده است.

وی در پایان به زبان ترکی و کردی با مردم استان گفتگو و برای مردم استان در اقوام و ادیان مختلف آرزوی سلامتی و موفقیت کرد. عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه دیدار کرد.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در ادامه سفر خود به آذربایجان غربی شب گذشته با همراهی سعادت استاندار آذربایجان غربی، به دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه رفت و با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

وزیر کشور از دیروز در آذربایجان غربی بسر می برد و امروز هم در ادامه برنامه های خود در استان از مناطق مرزی چن طرح عمرانی مناطق مرزی بازدید و در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز