تهران ۳۲.۷۹° كمينه ۳۲.۶۲°  بیشینه ۳۲.۹۹°

۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

امریکا؛ افزایش تدابیر امنیتی در پی حملات پاریس

پس از حملات مرگبار پاریس، تدابیر امنیتی جمعه شب در نیویورک، بوستون و دیگر شهرهای آمریکا افزایش یافت.
کد خبر: ۶۷۵۹
امریکا؛ افزایش تدابیر امنیتیاخبار معاصر:  اداره پلیس نیویورک اعلام کرد ماموران مرکز فرماندهی مبارزه با تروریسم و دیگر واحدهای ویژه در مناطق تردد گردشگران و کنسولگری فرانسه در منهتن مستقر شدند.

خبرگزاری رویترز گزارش داد: پلیس نیویورک در بیانیه ای اعلام کرد: «در اقدامی احتیاطی به منظور تامین حضور پلیس و دادن اطمینان خاطر به مردم ، تیم هایی به مناطق شلوغ در سراسر شهر اعزام شده اند».

خارج از نیویورک، سازمان های انتظامی و ترابری اعلام کردند آنها نیز در حال آماده باش هستند.

سخنگوی پلیس واشنگتن اعلام کرد گشت زنی ها در اطراف ساختمان کنگره آمریکا افزایش یافته است.

در بوستون، اداره پلیس اعلام کرد ماموران بیشتری را مستقر کرده است و از نزدیک با مقامات فدرال همکاری می کند ولی هیچ تهدید موثقی در این شهر مشاهده نمی شود .

پلیس ایالتی ماساچوست نیز اعلام کرد «چندین اقدام» از جمله افزایش تدابیر امنیتی در اطراف ساختمان دولت در بوستون اتخاذ کرده است.

اداره پلیس سنت لوئیس اعلام کرد تدابیر امنیتی را برای مسابقه فوتبال جمعه شب بین آمریکا و سن وینست در چارچوب بازیهای مقدماتی جام جهانی افزایش داده است.

پلیس شیکاگو اعلام کرد در حال پیگیری تحولات در فرانسه است تا مشخص کند آیا تدابیر امنیتی را در شهر افزایش دهد یا خیر ولی از هیچ تهدید فوری مطلع نیست.

به ماموران پلیس سن فرانسیسکو نیز گفته شده است هشیاری خود را حفظ کنند و گشت زنی ها را در مناطق پرتردد همچون ایستگاه های قطار و اتوبوس افزایش دهند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز