تهران ۳۴.۹۱° كمينه ۳۴.۸۴°  بیشینه ۳۵.۷۹°
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰
رئیس کل بانک مرکزی در دولت دوازدهم

همتی: امیدوارم کسی که برنامه اقتصادی شفافی دارد، رأی اعتماد مردم را کسب کند

همتی: امیدوارم کسی که برنامه اقتصادی شفافی دارد، رأی اعتماد مردم را کسب کند
رئیس کل بانک مرکزی در دولت دوازدهم با انتشار بیانیه‌ای نسبت به عدم احراز صلاحیت خود برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.
کد خبر: ۷۷۱۵۶

به گزارش معاصر، عبدالناصر همتی در ابتدای این بیانیه یادآور شده است: «با نزدیک شدن به موعد انتخابات حساس ریاست جمهوری در هشتم تیرماه مشارکت مردم و تصمیم ملت ایران در تعیین رئیس جمهور اهمیت بسیار بالایی دارد.»

وی در ادامه با بیان اینکه «امروز به دلایل مشخصی اولویت اول و مهم کشور تعیین راهبرد درست توسعه و اصلاحات گسترده و عمیق اقتصادی» است، تاکید کرد: «امروز فرصت بیشتری برای آزمون و خطا نداریم. امیدوارم کسی رأی اعتماد مردم را کسب کند که برنامه مشخص و شفافی برای هدایت اقتصاد کشور داشته باشد و راهبرد توسعه مورد نظر خود را دقیق و شفاف بر مبنای یافته‌های علم اقتصاد برای آگاهی مردم ارائه کند.»

همتی در بخش پایانی بیانیه خود اعلام کرده است: «اینجانب شناختی نسبی از کاندیداهای ریاست جمهوری دارم لیکن آنچه که بیشتر از ویژگی‌های شخصیتی آن‌ها برای کشور مهم است، مواضع اقتصادی و جزئیات دیدگاه آن‌ها در مورد راهبرد توسعه اقتصادی است که تنها با شنیدن نظرات‌شان و مرور برنامه‌های اقتصادی مشخص خواهد شد. دغدغه اینجانب پیشرفت و توسعه کشور و رفاه و آسایش مردم ایران است. لذا در جریان آگاهی و شناخت بیشتر از برنامه کاندیداها نظر قطعی و دیدگاه خود را در این خصوص اعلام خواهم کرد.»

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز