تهران ۲۹.۸۶° كمينه ۲۹.۸۶°  بیشینه ۲۹.۸۶°
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
زاکانی:

برای تداوم راه شهید رئیسی تکالیف سنگین داریم

برای تداوم راه شهید رئیسی تکالیف سنگین داریم
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: همه ما برای تداوم راه شهید رئیسی تکالیف سنگینی داریم؛ البته سوابق، کارنامه و مواضع نامزدها در این باره برای مردم روشن است.
کد خبر: ۷۷۱۷۸

به گزارش معاصر، علیرضا زاکانی در نخستین جلسه ستادهای استانی و اقشاری خود، با بیان اینکه دیکی از موضوعات مهم، تبدیل تهدید به فرصت است، گفت: به‌عنوان مثال شهرداری تهران در دوره قبل از ما، ابربدهکار بانکی بود و شهردار قبل در تلویزیون رسماً گفت نمی‌توانم اداره کنم، چون بدهی سنگین داریم.

به لطف خدا با تعامل درست با سیستم بانکی کشور، ۱۷۰ هزار میلیارد تومان بدهی شهرداری را ابتدا با مذاکره و حذف جرائم حدود ده ساله، به ۸۱ همت کاهش دادیم و سپس نزدیک ۴۰٪ آن را تسویه کردیم و همان را پایه سرمایه گذاری بانک‌ها در پروژه‌های شهری کردیم.

وی افزود: نکته دیگر اینکه برای همه ما نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، ضروری است نسبت به سوابق و عملکرد ۴۵ سال گذشته شفاف باشیم. هیچ‌یک از ما ۶ نفر نمی‌تواند طلبکار مردم باشد؛ همه ما به مردم و شهدا بدهکاریم و باید پاسخگو باشیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: همه ما برای تداوم راه شهید رئیسی تکالیف سنگینی داریم، البته سوابق، کارنامه و مواضع نامزدها در این باره برای مردم روشن است.

وی با بیان اینکه بنده نماینده بودم و یکی از آقایان نامزدهای کنونی وزیر بهداشت بود، یادآور شد: متوجه خطا در آزمون دستیاری شدم و درخواست اطلاعات کردم، پاسخ ناقص دادند و مجبور به تحقیق و تفحص شدیم. معلوم شد آن زمان سوالات آزمون دستیاری را نفری ۳۰ میلیون تومان فروخته بودند و ۲۱ نفر در دادگاه محکوم شدند. اما آقای وزیر یا بی‌اطلاع بود یا از یک بی‌عدالتی محض دفاع می‌کرد.

انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز