تهران ۳۲.۷۹° كمينه ۳۲.۶۲°  بیشینه ۳۲.۹۹°
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹
رئیس پلیس فتا خبر داد:

رصد فضای انتخاباتی در فضای مجازی از سوی پلیس فتا

رصد فضای انتخاباتی در فضای مجازی از سوی پلیس فتا
رئیس پلیس فتای فراجا از رصد جریانات مرتبط با چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در فضای مجازی خبرداد.
کد خبر: ۷۷۱۹۸

به گزارش گروه اجتماعی معاصر، سردار وحید مجید با اشاره به اجرای طرح عملیاتی پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فراجا در ۳۴ کارگروه در سراسر کشور با موضوع انتخابات گفت: پلیس فتا در راستای اجرای ماموریت‌های ذاتی و محوله، رصد جریانات مرتبط با برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور را در فضای مجازی در دستورکار خود قرار داده و اقدامات مربوطه در ۳۴ کارگروه ویژه عملیاتی در حال اجرا است .

وی ادامه داد: پلیس فتا مطابق با شرح وظایف ابلاغی و تعیین شده تمامی جریانات را رصد کرده و در صورت مشاهده موارد مجرمانه نظیر تخریب، توهین، دروغ و شایعه پراکنی و هرگونه اقدام در حوزه جرایم ویژه انتخاباتی با متخلفان و مجرمان برابر قانون برخورد خواهد کرد.

 رئیس پلیس فتای فراجا تصریح کرد: در ایام منتهی به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پلیس فتا فراجا در راستای اجرای وظایف و ماموریت‌های محوله، با وزارت کشور، دادستانی و سایر نهادهای ذی‌نفع در راستای ارتقاء امنیت در فضای مجازی تعامل و ارتباط تنگاتنگی دارد.

چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی، روز جمعه هشتم تیرماه ۱۴۰۳ در سراسر کشور و باحضور شش نامزد شامل امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، مسعود پزشکیان، محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی و مصطفی پورمحمدی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز