تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۵.۹۹°
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶
یک عضو مجلس خبرگان رهبری:

انتخابات تجلی حق مردم برای سرنوشت کشور است

انتخابات تجلی حق مردم برای سرنوشت کشور است
عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه نجف‌آباد گفت: انتخابات تجلی حق مردم برای تعیین سرنوشت کشور است که حضور در این صحنه بر این اساس اهمیت زیادی دارد.
کد خبر: ۷۷۲۹۴

به گزارش معاصر، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی حسناتی با برشمردن اهمیت حضور در انتخابات، اظهار کرد: این عرصه سیاسی مصداق بارز مردم‌سالاری دینی و مشارکت در اداره کشور است و مردم برای تعیین سرنوشت خود وارد این عرصه خواهند شد.

وی افزود: انتخابات در کشور به مردم فرصت می‌دهد تا در تعیین سرنوشت مملکت خود دخیل باشند و اهمیت حضور به همین دلیل بسیار مهم است.

این عضو مجلس خبرگان رهبری معتقد است ضمن ضرورت حضور در انتخابات، انتخاب اصلح نیز حائز اهمیت بوده و برای این کار شهید رئیسی و دیگر شهدای دولت مثل شهیدان رجایی و باهنر الگویی برای انتخاب هستند.

حسناتی خاطرنشان کرد: حامیان کاندیداها علاوه بر سخنان نامزدها نسبت به معرفی هر فرد اقدام کنند و از تخریب و تهمت نیز بپرهیزند.

وی معتقد است مشارکت حداکثری توأم با انتخاب اصلح مسیر ۴۵ ساله انقلاب و دوران دولت شهید جمهور را ادامه داده و کشور به سمت پیروزی و صعود در قله‌های پیشرفت حرکت خواهد کرد.

امام‌جمعه نجف‌آباد با بیان اینکه شهادت شهدای خدمت، پرده مظلومیت را از خدمت خالصانه شهید جمهور، خدمات دولت و نظام و پیشرفت‌های چشمگیر اخیر کنار زد، تصریح کرد: وظیفه امروز ما حضور و حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسناتی یادآور شد: شرکت نکردن در انتخابات گره از مشکلات باز نمی‌کند و تنها فرصت‌سازی برای دشمن خواهد بود و در عرصه بین‌المللی دولت منتخب به دلیل کمبود آرا قدرت چانه‌زنی چندانی مثل مشارکت حداکثری نخواهد داشت.

وی به افراد صاحب نفوذ و افراد فعال در فضای مجازی توصیه کرد تا با روشنگری حقِ مردم برای حضور در انتخابات در این عرصه سیاسی فعالیت کنند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری، یادآور شد: رئیس‌جمهور منتخب باید دغدغه‌های مردم را مورد توجه قرار دهد و مثل دولت سیزدهم با روحیه خستگی‌ناپذیر و جهادی کارهای کشور را پیش ببرد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز